Itse muistan ostaneeni M.2-levyn (josta lienee kyse) kiinnitysruuvit jollain kolmella eurolla Triosoftista Tampereelta, mutta sen sivusto on tällä hetkellä alhaalla. Verkkokauppa.comista löysin pikaisesti tämmöisen 9 € sarjan, jossa on kaikenlaisia ruuveja, myös M.2-levyjen kiinnitykseen sopivia.
Kiitoksia paljon ...
joskus etsin 2 mm:n ruuveja juuri tähän tarkoitukseen, mutta en älynnyt etsiä M.2:n levyn lisäosina vaan kysyin AI:lta, joka neuvoi, että niissä on yleensä M2-ruuveja. Valitettavasti lähi ruuvien erikoisliikkeessä ei ollut noin pieniä myytävänä(, jos olisi ollut, niin hinta olisi ollut vain joitain senttejä tai ilmaiseksi tai oman tunnon mukaan, muttei kuitenkaan 5 €:lla, kun omistaja ei olisi hyväksynyt niin suurta maksua).
Onneksi verkkiksessä tässä tuotteessa sai postikulut sisältymään hintaan, kun kirjoitti alennuskoodin, jolloin ruuvit maksoivat posteineen sen 9 €.
Nyt kysyn ystävällisesti, josko joku voisi lähettää minulla ko. ruuvin esim. 70-vuotis lahjaksi minulle?
Edit - Voin lähettää ruuvin, kunhan verkkiksen paketti tulee, jos vain maltat odottaa postinkulkua.