Kirjoittaja Aihe: Tämä lienee palstan pöhköin viesti ever  (Luettu 13 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa RaijaR

• Jäsen
  • Sukupuoli: Nainen
Tämä lienee palstan pöhköin viesti ever
« : tänään kello 19:57 »
Minä asun in middle of nowhere.
Lainasin NUC-tietokonetta sukulaispojalleni, mutta sillä reissulla (ehkä omaa syytäni) jostain syystä "kovalevyn" kiinnitysruuvi hävisi jonnekin.
Nyt kysyn ystävällisesti, josko joku voisi lähettää minulla ko. ruuvin esim. 70-vuotis lahjaksi minulle?
Kyse ei ole rahasta, vaan siitä vaivasta, kun ehkä pitäisi ajaa autolla 80 km lähimpään kauppaan  :-[

Väinö minibulli

Poissa SuperOscar

• Käännösryhmä
  • *
  • Sukupuoli: Mies
  • Tänään täällä, huomenna poissa
    • Legisign.org
Vs: Tämä lienee palstan pöhköin viesti ever
« Vastaus #1 : tänään kello 22:13 »
Omani ovat valitettavasti koti-kotona enkä pääsisi niihin ennen viikonloppua käsiksi, mutta eivätpä oikeanlaiset ruuvit mahdottomia maksakaan, vaikka jostakin verkkokaupasta tilaisit.

Itse muistan ostaneeni M.2-levyn (josta lienee kyse) kiinnitysruuvit jollain kolmella eurolla Triosoftista Tampereelta, mutta sen sivusto on tällä hetkellä alhaalla. Verkkokauppa.comista löysin pikaisesti tämmöisen 9 € sarjan, jossa on kaikenlaisia ruuveja, myös M.2-levyjen kiinnitykseen sopivia.
pöytäkone 1, kannettavat 1–2, NUC: Debian GNU/Linux 13;  pöytäkone 2: FreeBSD 15.0-RELEASE; kannettava 3: NixOS 25.11; RPi 1: FreeBSD 14.3-RELEASE; RPi 2: Raspberry Pi OS 13