Kirjoittaja Aihe: Halutaan ostaa halpa tietokone  (Luettu 35 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa RaijaR

• Jäsen
  • Sukupuoli: Nainen
Halutaan ostaa halpa tietokone
« : tänään kello 14:19 »
Kun TV-kanavia ei näämmä saada kuntoon (Digita?), niin ajattelin josko kytkisin tietokoneen TV:n sisäänmenoon. Eiköhän https://www.tvkaista.org/ tarjonta minulle riittäisi, kun en millään jaksa katsoa edes elokuvaa loppuun saakka.

Olisiko jollain myydä tietokonetta -halvalla  ;D

t.RaijaR
Väinö minibulli on kuin linux. Ei hätkähdäs mistään!

Poissa harmie

• Valvoja
  • *
  • Sukupuoli: Mies
Vs: Halutaan ostaa halpa tietokone
« Vastaus #1 : tänään kello 19:15 »
rasperry pi voisi olla tuohon käyttöön soiva peli eikä kauhean kallis edes uutena. Toki on nekin hilannut kivasti hintoja siitä mitä oli aikoinaan, mutta onhan speksitkin parantunut ja muistit kallistunut.

Poissa RaijaR

• Jäsen
  • Sukupuoli: Nainen
« Vastaus #2 : tänään kello 19:33 »
No, kuinkas sattuikaan. Minulla nimittäin on rasperry pi5. Ja eikun virittelemään  ;)
Mikähän softa siihen olisi paras? Ja varmaan pitäisi jostain hommata toinenkin µ-kortti, mutta tänään ei jaksa, kun taas olen taistellut noiden TV-kanavien kanssa...
Väinö minibulli on kuin linux. Ei hätkähdäs mistään!

Poissa SuperOscar

• Käännösryhmä
  • *
  • Tänään täällä, huomenna poissa
    • Legisign.org
« Vastaus #3 : tänään kello 19:54 »
Mikähän softa siihen olisi paras?

Se on oikein hyvä kysymys, johon minulla ei ole vastausta.

Periaatteessa jokin LibreELECin tapainen jakelu olisi mainio, koska siinä olisi medialaitemainen ja helposti kaukosäätimille istuva käyttöliittymä, mutta harmillisesti selain puuttuu – tai sitten suomalaisia suoratoistopalveluja ajava Kodi-laajennus.
pöytäkone 1, kannettavat 1–3, NUC: Debian GNU/Linux 13; pöytäkone 2: NixOS 25.05; RPi 1: FreeBSD 14.3-RELEASE; RPi 2: Raspberry Pi OS 13

Poissa harmie

• Valvoja
  • *
« Vastaus #4 : tänään kello 20:58 »
Itselläni on juurikin tuo LibreElec käytössä ja tykkään kun sitä kodia pystyy ohjaamaan telkkarin kaukosäätimellä niin ei tartte mitään erillistä näppäimistöä.