Olisi kiva jos kertoisitte konkreettisesti, mitkä ovat ne ongelmat, josko niitä voisi sitten korjata?
Minulla oli tästä
aiempi säie.
Järjestelmä oli käsittämättömän hidas ja raskas ja jokainen dialogi tuntui suunnitellun niin, että tilaa kulutetaan mielettömästi. Vaikka pöytäkoneeni näyttö on 2560×1440, tuntui, että en saa koskaan mitään ruudulle ilman vierityspalkkeja.
Ehkä eniten silti nyppi se, että Plasma 5:ssa on mahdollisuus tehdä eri virtuaalityöpöydistä erilaisia aktiviteetteja poistettu. Tätä ei korvaa se, että aktiviteeteillekin on nyt sivutin, koska jokin aktiviteeteista merkitään vähän väliä käsittämättömästi ”passiiviseksi”, jolloin siihen ei voi vaihtaa (ei sivuttimella eikä pikanäppäimin) kuin aktiviteettivalikon kautta hitaasti ja hankalasti. (Tästä olen tehnyt bugiraportin.)
LEAP-spesifi ongelma lienee se, että Google-tilejä ei voinut lisätä. Ohjauspaneelissa on sitä varten moduuli, mutta se ei toimi. Näinpä sen paremmin Googlen kalenteria kuin yhteystietojakaan ei saanut käyttöön. Minulle tämä on aika keskeinen ongelma, koska olisi kiva saada koneelta kalenteri synkattua puhelimeen ja päinvastoin.