On toi taskuuni sujahtanut N9 sitt pirskutin upee ja todella mukava käyttää!
Mä en toki kaikkia hienouksia edes yritäkään käyttää, mutt ne mun käyttämät toiminnot on liki kaikki todella nautittavia. Ihan vetää suupieliä nytkin ylöspäin
Toiminnalliset efektitkin on mieluisia ja känny on ulkoisesti todella miellyttävä. Pakko tunnustaa, ett Ahtisaaren muotoiluporukka on todella onnistunut.
Näppäimistöä (sen puutetta siis) epäilin eniten aiemmin, mutt tällä ton lasilevyn tökkiminen on aikas kelpoista hommaa. Se kun antaa 'palautteen' eli naksahduksen joka tökkäyksen perillemenosta - niin oikeiden kuin virheellistenkin... Kamerakin on vallan hyvä ainakin näkyvän valon aikaan. Navigointikin toimii hyvin lyhyen kotiin-ajo-kokeilun perusteella.
Ja en tiedä vaikka olis aiemmissakin luureissa ollut ominaisuus, mutt mulle mukava uutuus, ett kun kontakteihin (yhteystiedot) laiton puhnojen lisäksi myös ihmisten/kavereiden osoitteetkin, niin kontaktilistaan ilmestyi kaverin tietojen kohdalle auton kuvake ja sitä kun klikkas, niin sehän avas kartan ja kysyi, ett aloitetaakos matkanteko eli navigointi? ...ja eikun menoks. ...eikä tarvinnu yksin ajella, kun 'kaveri' tuli föliin ja kertoi kaikki käännökset ja ryhmittymiset ihan ääneen...
heh, heh
Todella positiivinen alkufiilis!