olipa taas varsin odotettu vastaus/kommentti sivuston tukihenkilöltä, eli älä täällä ruikuta, tms...
Niinkuin on joku muukin jo todennut keskustelun joistain openSuse-kriittisistä aiheista ei ole tänne soveliasta ja se halutaan torjua milloin milläkin syillä, esim ettei kuulu tänne ja ei täällä keswkustelu mitään vaikuta, tms...
Voisin vastata samoin, että olipas taas hyvin ennalta arvattava trolli.
Huomaat varmasti että täällä ei pakko valittaa. Valittamisella tarkoitan sellaisten asioiden jatkuvaa kommentointia joihin me emme voi vaikuttaa.
Rakentava kommentointi on OK. mutta jostain kumman syystä tämä ei ole sellaista. Vai pidätkö mielestäsi kommentointiasi rakentavana?
Eikä tosiaan vaikutakaan, koska ylläpidon suhtautuminen tiedetään. Silloin ei myöskään synny minkäänlaista yleistä mielipidettä, jonka luulis olevan merkityksellistä Suse-kehittäjillekin.
Minun mielipiteilläni ei ole mitään tekemistä sen kanssa että sinä yrität luoda keskustelua paikassa, jossa sen käyminen on täysin turhaa.
Eivät openSUSE kehittämisestä päättävät kaverit käy täällä lukemassa että mitä mieltä joku trolli on heidän päätöksistään.
Minkälaisen yleisen mielipiteen oletat syntyvän jos ylläpito antaisi trollien meuhkata täällä ilman valvontaa?
Ja miten olettaisit sen vaikuttavan SUSE-kehittäjiin? Omat mielipiteeni eivät muutu vaikka trollien juttuja luenkin.
Olen sinulle useamman kerran antanut ohjeen kuinka saat mielipiteesi SUSE-kehittäjien korviin, mutta ei, sinä vain jatkat koko ajan samaa rataa.
Keskustelu lisäisi myös ns yhteisöllisyyttä ja saattais jopa avartaa joidenkin 'insinöörimäistä' ajattelua. Vaikka kyllä tietty ymmärrän tän kanavan rajalliset mahdollisuudet, mutta vielä vähäisemmät on käyttäjän mahdollisuudet, jos/kun keskustelu tyrmätään.
Ja insinöörimäisellä ajattelulla tarkoitat mitä?
Me ilmeisesti ymmärrämme yhteisöllisyyden hieman eri tavoin.
Minä, en voi puhua muiden puolesta, olen täällä auttamassa käyttäjiä heidän ongelmissaan.
Ja koska käytän tähän omaa vapaa-aikaani, minun ei tarvitse kuunnella turhaa valitusta. Se on asia mikä kannattaa pitää mielessä.
Keskustelu on avain siihen että saat asiasi kuuluviin, mutta jankkaaminen sitä vastoin ärsyttää, todella paljon.
Kun lisäksi keskustelusi on vielä sellaista jolla ei ole mitään merkitystä lopputuloksen kannalta, sen voi hyvinkin tukahduttaa.
Taas kerran (alan kuulostaa rikkinäiseltä levyltä): TÄMÄ ON AIVAN VÄÄRÄ PAIKKA ESITTÄÄ MUUTOSEHDOTUKSIA NOVELL/SUSE TOIMINTAAN.
Tee niinkuin olen sinua useamman kerran ohjeistanut, kerro mielipiteesi opensuse-project-postituslistalla.
Saat todennäköisesti paremmin perustellut vastaukset kysymyksiisi.
Eli olikohan se taas ne 'viisaat', jotka päättivät tästäkin aikataulumuutoksesta ja tuliko niistä edellisen (syyskuu) päätöksen tekijöistä vastaavasti sitt tyhmiä? ...ellei sitt ollu vaan osittain sama porukka... vähennettynä niillä irtisanotuilla...
Nakki, jälleen kerran, olen tämän jo joskus aikaisemmin sanonut.
SINÄ et pystyisi päättämään jakelun julkaisuaikataulusta.
SINÄ et tunnu ymmärtävän että Linux jakelu koostuu tuhansista eri osista, ei ainostataan KDEstä ja OpenOffice.orgista.
Vaikka KDE on näkyvä osa jakelua, se kuitenkin on osa joka ei toimisi ilman alla olevaa kokonaisuutta.
OOo on sekin varsin näkyvä osa, mutta sekin on silti vain osa kokonaisuutta, kokonaisuutta joka toimii vallan mainiosti ilman OOo:ta.
Kyse ei ole siitä että olisit tyhmä, sinulta vain puuttuu kyky ymmärtää kokonaisuuksia.
Voit vetää vapaasti herneen nenään yllä olevan johdosta, se ei oikeastaan liikuta minua millään tavalla.
Eli kysehän oli selkeästi Novell/Susen entistä rajallisemmista resursseista. Se ei saa enää 11.2-versiota kasaan siihen aiemmin hyväksi näkemäänsä syyskuu-aikatauluunsa.
Lue ylempi vastaus uudelleen.
Tekijäjoukko on kurjistumassa. ...sai sen sanoa tai ei. Niin hyvä tuote kuin openSuse onkin.
Oon kuullu parinkin ihmisen sanovan, ett Novellilla on kyll hyvät tuotteet, mutt myydä se ei osaa.
Ja myynnin edistämiseksi Novell tukee openSusea - ei minkään muun takia. Ei Novell ole mikään sosiaalipalvelulaitos sekään.
Ja myynnillä voidaan tosiaankin tarkoittaa muutakin kuin rahalla myyntiä. Myös ajatuksen, imagon, ym maailmalle saattaminen on myyntiä.
Rakentava ehdotus: Vaihda jakelua. Ja valitse sellainen jossa on tarkka julkaisusykli.
Näin voit olla aina varma että saat jakelusi tiettyyn aikaan, julkaisuaikaan jota ei muuteta vaikka jakelu ei kunnolla julkaisu hetkellä toimisikaan.
Ja kun ne eivät aina toimi, testaamattomia kun ovat, saatat joutua odottamaan korjausta seuraavaan julkaisuun asti. Silloin muut ovat jo ehtineet korjata sen.
Mutta eihän sillä ole väliä, ovathan ne kuitenkin uusinta uutta.