tääl on jo jotkut ehtiny ensituntumastaan uuteen Sussuun mietteitään kirjottaakin, joten josko minäkin omista varsin vaatimattomista hiukka...
- Pasianssi - se mun toiseks tärkein pelihimon tyydyttäjä on surkee ja ruma
- sitä tärkeenpää - Tuxracer - en vielä kokeillu kun tuo näytönohjainta kiihottava ajuri on vielä asentamatta
- ja sitt toi yks intohimoni - videoiden katselu (ainakin kerran kaks vuodessa) tuotti pettymyksen, kun piti katella hollaintilaisen lentoa tossa Aurajoen suussa, niin eipä sekään lähteny pyöriin
No joo, kyllähän mä syyn siihen tiedän, ku se koodekki puuttuu eli en sitä oo asentanu, kun piti/halusin kokeilla tuota paljon ja vuolaasti mainostettua yhden klikkauksen asennusta...
laitoin siis hakuruutuun w32codec-all ja eihän se löytäny mittään, mutt 10.2:ssa ku oli packman ja knit asetettu lähteiksi, niin sehän löysi, joten eikun rustaamaan lähteitä entiseen tapaan Yastiin
joten homma vaatii jotain vinosta tai muuta 'nurkan takaa' klikkaamista tai ... ton äsken lisäämäni asennuslähteiden lisäyksen vanhaan malliin ;-)
No voi tietty olla syy, ett vaikka sallinkin tällä toisella asennuskerralla niiden lisäohjelmien hakemisen jostain palvelimelta, jota asennusohjelma ei tainnu kauhiasti mainostaa, mutt en viitsiny vielä rekisteröityä myöhemmässä asennuksen vaiheessa.
Joko siis olen käsittänyt (toiveissani) väärin tuon yhden klikkauksen asennuksen tai se on mulle liian teknisesti vaativa toimenpide kenties, mutt hollantilaisten Aurajoessa lento jäi videolta näkemättä ja piti ottaa 10.2 käyttöön, niin johan video taas pyöri entiseen malliinsa ;-)
no testimatka siis jatkuu...