Kirjoittaja Aihe: Polttavan aseman uusiminen  (Luettu 3954 kertaa)

0 jäsentä ja 2 Vierasta katselee tätä aihetta.

insidious

  • Vieras
Polttavan aseman uusiminen
« : 30.07.2007 - klo:17:22 »
Antakaahan mielipide millainen polttava olisi hyvä ja toimiva ja mikä polttaisi kaiken tarpeellisen, tietysti riittävän nopeasti.

Prakka

  • Vieras
Vs: Polttavan aseman uusiminen
« Vastaus #1 : 30.07.2007 - klo:17:44 »
Samsung S183-A BEBN SATA

Poissa arijoutsi

  • Käännösryhmä
  • *
  • Viestejä: 2062
  • Sukupuoli: Mies
Vs: Polttavan aseman uusiminen
« Vastaus #2 : 31.07.2007 - klo:10:24 »
Eikös noi kaikki merkit nykyään polta kaikki formaatit. Muuten olen sitä mieltä että halvin kannattaa ostaa. Kaikki ne kuitenkin hajoo takuuaikana. Mulla on nyt menossa takuuvaihtoon jo viides vai kuudes DVD-RW asema. Jokaisessa loppu DVD poltto.
HP Elite book, openSUSE Leap 15.2
Mac mini Catalina.
Puhelin, iPhone SE.

Poissa peran

  • Käännösryhmä
  • *
  • Viestejä: 452
Vs: Polttavan aseman uusiminen
« Vastaus #3 : 31.07.2007 - klo:15:23 »
Halvinta ei välttämättä kannata ostaa, kuten ei yleensäkään. Saa sitten sellaista kovaa, mitä halvasta voi odottaakin. Asemissa on kuitenkin eroja niiden kyvyssä lukea ja kirjoittaa DVD-levyjä. Lisäksi asemat ovat mekaanisia laitteita, joten ne eivät ole ikuisia.

Plextor on hyvä merkki. Lukee varsin hyvin monia levyjä, ja kirjoittaa. Lukijana se taitaa olla parhaimmistoa.

Poissa arijoutsi

  • Käännösryhmä
  • *
  • Viestejä: 2062
  • Sukupuoli: Mies
Vs: Polttavan aseman uusiminen
« Vastaus #4 : 01.08.2007 - klo:06:58 »
Ei ole Plextorikaan enää entisensä. Kolme viimesintä menny vaihtoon. Sehän vaihto koneiston valmistajaa tässä joskus, jonka jälkeen ainakin mun Plextorini on hajonnut alta kahden vuoden. Eilen vein Plextorin takuuvaihtoon ja otin LG aseman tilalle. Katsotaan nyt kuinka tuo pelaa. Hyvä puolihan on siinä, että vuoden parin välein on aina uusi asema ;D

Edit: Tuosta lukupuolesta olen kyllä samaa mieltä.











HP Elite book, openSUSE Leap 15.2
Mac mini Catalina.
Puhelin, iPhone SE.

Poissa peran

  • Käännösryhmä
  • *
  • Viestejä: 452
Vs: Polttavan aseman uusiminen
« Vastaus #5 : 01.08.2007 - klo:16:42 »
Joops, taisi mulla olla vähän vanhentunutta tietoa. Senkin siis piti pilata merkkinsä.  :(