Kirjoittaja Aihe: vi***mainen saitti  (Luettu 9271 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

oripekka

  • Vieras
vi***mainen saitti
« : 23.06.2007 - klo:14:15 »
Juu, täällä leuhkoja vastaajia, varsinkin Owdy, luulee kaikkia nörteiksi. Huonot neuvot täältä, ja erittäin harvakseltaan. Menin taks Kubuntuun, sieltä saa sentään neuvoja kohtuuajassa. ???

fsu

  • Vieras
Vs: vi***mainen saitti
« Vastaus #1 : 23.06.2007 - klo:16:58 »
Juu, täällä leuhkoja vastaajia, varsinkin Owdy, luulee kaikkia nörteiksi. Huonot neuvot täältä, ja erittäin harvakseltaan. Menin taks Kubuntuun, sieltä saa sentään neuvoja kohtuuajassa. ???

On kohtuutonta haukkua koko sivusto sen takia, ettei kukaan ole osannut tai kerinnyt vastata kysymykseesi. Kokeilithan myös irkistä? Jos väkeä on paikalla, niin neuvot tulee reaaliajassa..
Mitä Owdyyn tulee, niin mielestäni kyseessä on varsin pätevä kaveri. Jos hän on arvioinut tekniset kykysi väärin, niin onko vika silloin sinussa vai Owdyssä?

Toivotan hyvää jatkoa kubuntu-taistoillesi. Tärkeintähän tässä kuitenkin loppupeleissä on se, että olet löytänyt toimivat softat koneeseesi, oli se openSUSE tai ei..

Poissa arijoutsi

  • Käännösryhmä
  • *
  • Viestejä: 2062
  • Sukupuoli: Mies
Vs: vi***mainen saitti
« Vastaus #2 : 23.06.2007 - klo:19:59 »
En tiedä mistä oripekan närkästys on peräisin kun en viitsi kaikkia viestejä lukea. mutta mielestäni Owdy on hyvinkin asiallisesti vastaillut foorumilla. En kuitenkaan usko että hänkään täällä päivystää jos sattuisi uusi viesti tulemaan. Jos vastaus ei kuitenkaan miellytä, niin turhaa siitä on närkästyä. Jos olisin ottanut itseeni kaikki negatiiviset vastaukset omiin kyselyihini, niin tietokoneen käyttö olis loppunut jo 90 luvun alussa. Mutta minä olenkin jo waari, jolla kärsivällisyys ja aikaa piisaa, sekä ymmärrys.
HP Elite book, openSUSE Leap 15.2
Mac mini Catalina.
Puhelin, iPhone SE.

Poissa Owdy

  • Huoltomies
  • Jäsen
  • Viestejä: 3260
Heippa!
« Vastaus #3 : 23.06.2007 - klo:22:09 »
Ööh siis sinä olet viimeksi kysynyt jotain joskus toukokuussa (jolloin myös kerroit vaihtaneesi Kubuntuun) ja sillon sait vastauksen kysymykseesi mielestäni kohtuuajassa. En oikein ymmärrä tätä vuodatusta. Toisekseen vaikka viivettä vastauksissa olisikin, ota huomioon että täällä ollaan vapaaehtoisesti keskustelemassa ja jakamassa kokemuksia/neuvoja eikä missään palkkatyössä.Viimeksi vaihdoit distroa sen takia kun sulle ei ollut tullut vastausta kahdessa tunnissa http://opensuse.fi/keskustelu/index.php?topic=720.msg4575#msg4575
Onpas tosiaan harvakseltaan.  Hyvää jatkoa Kubuntun parissa. Jos se toimii sulla paremmin niin hyvä niin. Ei se ole keltään pois. Ainakaan multa. Vaihda mun puolesta vaikka Vistaan.

Menin taks Kubuntuun, sieltä saa sentään neuvoja kohtuuajassa.
Ne on varmaan siellä 'Kubuntussa' onnellisia kun saa joukkoonsa tollasella asenteella varustetun kaverin...

oripekka

  • Vieras
Vs: vi***mainen saitti
« Vastaus #4 : 24.06.2007 - klo:15:56 »
Nonno joo, ehkä kärkevästi kirjoitin ton aloituksen etc.
Emmää paljon neuvoja yleensä tarvi, but täällä on jtnkin luotaantyöntävä vastaustapa immeisillä. Sori Owdy, en tarkoittanut hen. koht.. Esim vaan.
Hyviähän neuvot sinänsä saitilla, vaan ku mulla kaatu SuSe Yastin rimmaukseen eli  päivitykseen. Suotakoon mun vuodatukseni anteeksi pienen whiskyhöyryn kirvoittamana.
Open SuSe pelittää taas.
Sorry kaikille. ;)

Poissa arijoutsi

  • Käännösryhmä
  • *
  • Viestejä: 2062
  • Sukupuoli: Mies
Vs: vi***mainen saitti
« Vastaus #5 : 24.06.2007 - klo:16:17 »
Kun noin reilusti myönsit "kärjistyksen", niin minun puolelta kaikki on ok.
HP Elite book, openSUSE Leap 15.2
Mac mini Catalina.
Puhelin, iPhone SE.

Poissa Owdy

  • Huoltomies
  • Jäsen
  • Viestejä: 3260
Vs: vi***mainen saitti
« Vastaus #6 : 24.06.2007 - klo:16:26 »
täällä on jtnkin luotaantyöntävä vastaustapa immeisillä
Samaa voi sanoa sun kirjotustyylistä. Liittyskö ne jotenkin toisiinsa?  ;)

Fransisco

  • Vieras
Vs: vi***mainen saitti
« Vastaus #7 : 17.07.2007 - klo:03:47 »
Juu, täällä leuhkoja vastaajia, varsinkin Owdy, luulee kaikkia nörteiksi. Huonot neuvot täältä, ja erittäin harvakseltaan. Menin taks Kubuntuun, sieltä saa sentään neuvoja kohtuuajassa. ???


Ääh, vi**t. Ikäni Debiania käyttäneenä ja ohjeet itse netistä tai manuista etsineenä voin sanoa, että tällainen keskuistelupalsta on pelkkää luksusta aiempaan verrattuna. Parempaan suuntaan ollaan siis menossa, joten pitäkää se suunta samana, eiköstä juu?

Prakka

  • Vieras
Vs: vi**umainen saitti
« Vastaus #8 : 17.07.2007 - klo:19:19 »
Ei täällä kyllä hirveän hitaasti vastauksia tule, kunhan porukka käy foorumilla. Lisäksi, mihin sinulla on kiire, jos ei OpenOffice tyyliin toimi niin miksi se niin nopeasti pitää saada toimintaan? Säätö tehdään viikonloppuisin jos ei tiedä mitä tekee.

guest53

  • Vieras
Vs: vi**umainen saitti
« Vastaus #9 : 30.11.2007 - klo:16:47 »
Koska olen viettänyt tällä keskustelualueella yli kaksi päivää ::)
ja tiedän saaneeni tosi hyviä neuvoja ja perusteellista opastusta niin  :-*

PS: Tuo  :-* on vain virtuaalinen, joten ei tarvitse pelästyä.

vms100

  • Vieras
Vs: vi**umainen saitti
« Vastaus #10 : 12.01.2008 - klo:21:09 »
 :D Pääasia on että KÄYTTÄÄ linuxia eikä windowsia :D
« Viimeksi muokattu: 13.01.2008 - klo:17:11 kirjoittanut vms100 »