Uusimpien päivityksien (7.0.12-1-default) myötä Facebook ei enää toimi. Käynnistyy kyllä, mutta näyttö menee mustaksi.
Eipä tuolla muuten niin suurta väliä ole, mutta minibullini täyttää huomenna 14 vuotta ja pitäisi saada laitettua siitä info bulterrieripalstalle.
Huom! unohtui mainita, että käytän vielä X11:sta