Kirjoittaja Aihe: Leapin nykytila ja tulevaisuus?  (Luettu 40 kertaa)

0 jäsentä ja 3 Vierasta katselee tätä aihetta.

Poissa SuperOscar

  • Käännösryhmä
  • *
  • Viestejä: 942
  • Sukupuoli: Mies
  • Tänään täällä, huomenna poissa
    • Legisign.org
Leapin nykytila ja tulevaisuus?
« : eilen kello 11:28 »
Onko kenelläkään mitään uutta tietoa Leapin nykytilasta ja tulevaisuudesta?

Taannoin oli juttua siitä, että nykymuotoinen Leap oltaisiin hylkäämässä jonkinlaisen uudenmallisen säilökeskeisen käyttiksen tieltä, vaikka se edelleen käyttäisi Leap-nimeä. Silloin annettiin ainakin ymmärtää, että Leap 15.x jatkuisi jonkin aikaa mutta jäisi viimeiseksi.

Eilen kuitenkin Distrowatch linkkasi tiedotteen, jota juuri tällä hetkellä ei openSUSEn palvelimen käyttökatkon vuoksi pääse lukemaan mutta joka antaa ymmärtää, että tulossa olisi Leap 16.0 ilman pelättyä paradigmanvaihdosta.

Onko kukaan seurannut tilannetta?
pöytäkone 1, NUC: openSUSE Leap 15.6; kannettavat 1–3: Debian GNU/Linux 12; pöytäkone 2: openSUSE Tumbleweed; RPi 1: FreeBSD 14-RELEASE; RPi 2: LibreELEC 11

Poissa png

  • Jäsen
  • Viestejä: 392
  • Sukupuoli: Mies
Vs: Leapin nykytila ja tulevaisuus?
« Vastaus #1 : eilen kello 22:20 »
Minulla ei ole tietoa sen kummempaa.
Mutta olisihan se mahtavaa, jos tämä normi Leap saisi jatkaa. Minä en pidä Tumbleweedistä, koska siihen tulee 500 päivitystä joka päivä, eihän sellaista kukaan jaksa.
Kukaan ei voi tehdä kaikkea, mutta jokainen
voi tehdä jotakin; ja jos jokainen tekee jotakin,
tulee kaikki tehdyksi.

Poissa raimo-2

  • Jäsen
  • Viestejä: 195
  • Tumbleweed
    • uhvo.org
Vs: Leapin nykytila ja tulevaisuus?
« Vastaus #2 : tänään kello 02:24 »
Minulla ei ole tietoa sen kummempaa.
Mutta olisihan se mahtavaa, jos tämä normi Leap saisi jatkaa. Minä en pidä Tumbleweedistä, koska siihen tulee 500 päivitystä joka päivä, eihän sellaista kukaan jaksa.

No ei kyllä tule, välillä on päiviä että ei tule yhtään ja sitten kuten nyt on ollut jo pitkään 3-20kpl päivässä.
Sen sietää kun ajaa kerran päivässä
Koodia: [Valitse]
sudo zypper dupJoka päivittää koko järjestelmän yhdelä lyheyellä komennolla. Minä tykkään, mutta makunsa kullakin. :)