Kirjoittaja Aihe: Varakopio Windows 11  (Luettu 8867 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa RaijaR

  • Jäsen
  • Viestejä: 1461
  • Sukupuoli: Nainen
Varakopio Windows 11
« : 11.01.2022 - klo:22:14 »
Minulla on uusi tietokone, jossa on openSUSE Tumbleweed ja Windows 11 samalla SSD:llä.
Miten teen Windows 11:sta sellaisen varakopion, että jos/kun sössin SSD, niin saan sen uudestaan asennettua USB/DVD:ltä? Mielellään myös omat asetukset haluaisin talteen.
Pöytäkone ASUS ExpertCenter PN52, Tumbleweed, jossa nippu distroja QEMU/KVM:ssä.
Ja Väinö-minibulli :D
Huom! Kirjoitusvihreet tulee jostain aravuudesta...


Poissa RaijaR

  • Jäsen
  • Viestejä: 1461
  • Sukupuoli: Nainen
Vs: Varakopio Windows 11
« Vastaus #2 : 16.01.2022 - klo:23:35 »
Kiitos!

Kokeilen huomenna. Ilmoittelen miten kävi.
Pöytäkone ASUS ExpertCenter PN52, Tumbleweed, jossa nippu distroja QEMU/KVM:ssä.
Ja Väinö-minibulli :D
Huom! Kirjoitusvihreet tulee jostain aravuudesta...

Poissa RaijaR

  • Jäsen
  • Viestejä: 1461
  • Sukupuoli: Nainen
Vs: Varakopio Windows 11
« Vastaus #3 : 23.01.2022 - klo:19:32 »
Vähän venähti varakopion tekeminen. Ilmeisesti sain tehtyä jonkinlaisen varakopion, mutta täytyy sanoa, ettei Windowsin logiikka ole minulle tehty  :(
Pöytäkone ASUS ExpertCenter PN52, Tumbleweed, jossa nippu distroja QEMU/KVM:ssä.
Ja Väinö-minibulli :D
Huom! Kirjoitusvihreet tulee jostain aravuudesta...

Poissa SuperOscar

  • Käännösryhmä
  • *
  • Viestejä: 944
  • Sukupuoli: Mies
  • Tänään täällä, huomenna poissa
    • Legisign.org
Vs: Varakopio Windows 11
« Vastaus #4 : 23.01.2022 - klo:22:34 »
täytyy sanoa, ettei Windowsin logiikka ole minulle tehty  :(

Puhut jo käännytetyille ;D Sama vika rahikaisella. Työnantajan tarjoamalla koneella teen mahdollisimman vähän mitään, ja siltikin tunnen aina joutuvani kuluttamaan turhan paljon työaikaa selvittääkseni, miten jokin aivan yksinkertainen asia Wintendossa tehdään.
pöytäkone 1, NUC: openSUSE Leap 15.6; kannettavat 1–3: Debian GNU/Linux 12; pöytäkone 2: openSUSE Tumbleweed; RPi 1: FreeBSD 14-RELEASE; RPi 2: LibreELEC 11