Kirjoittaja Aihe: Cinelerra videoedit softa  (Luettu 3450 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

jat58

  • Vieras
Cinelerra videoedit softa
« : 12.04.2007 - klo:08:09 »
Onko kellään kokemuksia Cinelerra videoedit -softasta. ks. http://packman.links2linux.org/package/cinelerra
Tutustuin ohjekirjaan ja lupaavalta vaikuttaa. Tähän saakka olen käyttänyt winin puolella Adobe Premiere 6.5:sta ja tavoitteena on löytää käyttökelpoinen "vastaava" softa SUSEn puolelle.

Jos jollakulla on antaa vinkkiä hyvin toimivasta mahdollisesti muusta videoeditsoftasta, niin laittakaa infoa tulemaan! Peruseditointi on tavoitteena (kaappaus, leikkaus, 2-3 videoraitaa & 2-3 ääniraitaa samanaikaisesti käsiteltävänä, titlet - jopa rullaavat, stillien insertointi videojanaan) 8)

presidentti

  • Vieras
Vs: Cinelerra videoedit softa
« Vastaus #1 : 12.04.2007 - klo:12:31 »
cinerrellasta ei ole kokemusta mutta olen kuullut sellaisesta kuin Lives. En ole sitä vain suselle löytänyt.

Poissa arijoutsi

  • Käännösryhmä
  • *
  • Viestejä: 2062
  • Sukupuoli: Mies
Vs: Cinelerra videoedit softa
« Vastaus #2 : 12.04.2007 - klo:15:24 »
Lives löytyy tarripallona jos haluaa itse kääntää. Joku aika sitten kokeilin ja ./configure ja make meni virheittä läpi, mutta checkinstall ei suostunut pakettia tekemään. Virheilmoituksesta en tolkkua saanut joten jätin siihen. Voi olla että make install olisi läpi mennyt, mutta en kovin mielelläni asenna ohi paketinhallinnan.
HP Elite book, openSUSE Leap 15.2
Mac mini Catalina.
Puhelin, iPhone SE.

guest59

  • Vieras
Vs: Cinelerra videoedit softa
« Vastaus #3 : 12.04.2007 - klo:15:32 »
Susellahan pyörii myös MainActor, aivan kelpo peli. Kannattaa vilkaista.

jat58

  • Vieras
Vs: Cinelerra videoedit softa
« Vastaus #4 : 15.04.2007 - klo:09:03 »
Susellahan pyörii myös MainActor, aivan kelpo peli. Kannattaa vilkaista.


MainActorista näkyy olevan versio 5.5.37 (http://www.mainactor.com) eli kaupallinen versio (199 dollaria). Ainakin tuon kaupallisen version ominaisuudet ovat juuri niitä joita olen hakemassa. Kiitos vinkistä! Täytyy kokeilla tuota MainActoria.