Kirjoittaja Aihe: Chromium 27.0.1425.0 ja JS-vetoiset WWW-sivut [otsikkoa päivitetty]  (Luettu 3294 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa SuperOscar

  • Käännösryhmä
  • *
  • Viestejä: 922
  • Sukupuoli: Mies
  • Tänään täällä, huomenna poissa
    • Legisign.org
Kiusallista ja nyt kolmessa eri openSUSE 12.3-koneessa (joista kaksi 64-bittistä ja yksi 32-bittinen) varmennettua:

Päivitetty Chromium (versio 27.0.1425.0) tuottaa kaatuneen ”Voi räkä” -sivun joka kerta, kun Facebookiin tulee uusi ilmoitus. Google+:ssa taas en voinut edes selata sivua alaspäin kaatamatta sivua useaan kertaan.

Konqueror, rekonq ja Firefox toimivat ongelmitta, mutta en nyt viitsisi vain tämän takia selaintakaan vaihtaa :P

Olen jo kokeillut jättää laajennukset pois käytöstä, ei apua. Onko nyt edessä vain päivityksen odottelu?

Muoks: JavaScriptin poistaminen käytöstä auttaa, koska silloin ilmoituksia ei ylipäätään tule, mutta se on vähän rajua ;)

Muoks 2: Jaahas, ongelma on havaittu jo muuallakin. VR:n verkkokauppa pyysi käyttämään toista selainta, koska ”uusimman Chromen” (minun tapauksessani Chromiumin) kanssa on havaittu yhteensopivuusongelmia. Ilmeisesti uusimman Chromen/Chromiumin JavaScript on risa.
« Viimeksi muokattu: 31.05.2013 - klo:22:57 kirjoittanut SuperOscar »
pöytäkone 1, kannettavat 1–3: Debian GNU/Linux 12; pöytäkone 2: openSUSE Tumbleweed; NUC: openSUSE Leap 15.5; RPi 1: FreeBSD 14-RELEASE; RPi 2: LibreELEC 11

Poissa mrl586

  • Jäsen
  • Viestejä: 162
Ei päivitystä tarvitse odotella, vaan sen voi ladata Internetistä. Wikipedian mukaan Chromium 27.0.1425.0 on suhteellisen vanha versio.

Poissa jmp

  • openSUSE Member
  • *
  • Viestejä: 4553
  • Sukupuoli: Mies
    • openSUSEa suomeksi
Ja muistakaa pitää hauskaa ;)

openSUSE Tumbleweed (x86_64)

Poissa SuperOscar

  • Käännösryhmä
  • *
  • Viestejä: 922
  • Sukupuoli: Mies
  • Tänään täällä, huomenna poissa
    • Legisign.org
Toimii tämä elämä näin kahdellakin selaimella :)

Itse asiassa vaihtaisin mieluusti rekonqiin yleisemminkin, jos siihen saisi jonkun kirjanmerkkisynkan (käytössä kolme konetta, liian hankalaa ilman).
pöytäkone 1, kannettavat 1–3: Debian GNU/Linux 12; pöytäkone 2: openSUSE Tumbleweed; NUC: openSUSE Leap 15.5; RPi 1: FreeBSD 14-RELEASE; RPi 2: LibreELEC 11