Eiköhän kannattaisi odotella ensin parisen kuukautta että gnomen väki saisi siitä ne "lasten" taudit pois .
Itse en käsitä miksi aina täytyy porukan saada koneelle sitä uusinta uutta ja sitten "naukutaan" kun se ja se ei toimi.. odottakaa nyt hyvät ihmiset hetki. Ei teillä voi noin kiire olla sehän on vain tietokone jossa pyörii linux käyttöjärjestelmä
Eihän täällä kukaan ole naukunut?
Kysyttiin, onko kukaan kokeillut. Minä kokeilin, koska itselläni liveCD käynnistyi vain fallback-modeen ja olin kiinnostunut millainen tuo uusi gnome on. Samoin tomin KDE4.0 kanssa (joka oli paljon kehnompi!)
Kokemukseni gnome3:sta onli positiivinen sen suhteen, että uusi lähestymistapa on hieno ja potentiaalinen, mutta negatiivisiakin seikkoja löytyy.
Ainoa valituksen aiheeni on se, että gnome3:ssa on vähennetty huomattavasti mahdollisuuksia muokata työpöytää, eikä tämä johdu varhaisesta versiosta. Kyse on faktasta, jonka voi todeta vaikka katselemalla videoita gnome3.org-sivustolla. Esitin ihmettelyni, josko tilanne jää noinkin "karuksi", vai voisiko tilanne korjaantua myöhemmin.
En aio aiheesta nillittää, en vaatia enkä itkeä. Kokeilen joskus uudestaan (3.1?) ja joskus myöhemmin varmasti vielä. Tosiaankin kyse on vain tietokoneesta ja sen ohjelmista. Kritiikkiä saa esittää myös keskeneräisistä asioista, ei tämä mikään Vanhasen hallitus ole.