Kovin olet herkkähermoinen tuon bittisyyden suhteen...
Se on tuo trollikello joka kilahtaa aina kun bittisyys vedetään ilman perusteita viestiketjuun mukaan.
Mutta totta ja potaskaa tuo sinun kommenttisi. Ensinnäkin EN väittänyt, että tuossa tapauksessa vika olisi 64-bittisyydessä. Minähän vaan kerroin, ett mulla toimii ihan OK 32-bittisessä sussussa.
Minä vain totesin että asian bittisyydellä ei ole mitään merkitystä.
Johon kommentoi "mutt yllättäen jotkut asiat vaan toimii 32-bittisessä mutt ei 64-bittisessä kokoonpano(i)ssa".
Tämän jälkeen vastasin vain tuohon väitteeseesi.
Vedit itse bittisyyden mukaan. tapasi mukaan. On vuosien aikana käynyt selväksi että sinä suosittelet 32-bittistä, koska sinulla "kaikki toimii OK 32-bittisessä sussussa".
Ja sehän onkin syy downgradeta kone
ja toiseks, en tosiaan testaa mitään - en 32-bittistä enkä 64-bittistä alustaa, MUTTA käytän ja kokeilen molempia.
Testaaminen kannattaa, varsinkin uusien versioiden kanssa, silloin ei tarvitse ihmetellä jos joku kokeilu menee pieleen.
Kotona tätä vanhaa rimpulaa ja töissä parin-kolmen v ikäistä uudempaa Sussu-'neitokaistani'. Molemmissa muuten nVidian poropietariajurit.
Atista sain vuosia sitten tarpeekseni ja mitään Nuovoja, tms, en koneisiini kelpuuta.
Tämäkin on käynyt selväksi, koska mielestäsi vika ei koskaan voi olla Nvidian suljetussa ajurissa.
Mutta tämä asia/keskustelu/väittely ei kuuluu tähän viestiketjuun.