ai niinkö se ennustajaeukon kristallipallo taas kertoo?
...kannustavaa kehittäjiä kohtaan...
mutt imagolla on melkoinen vaikuttamisen voima
No tuosta työpöytäkuvasta tuli mulle vaan ajatus, ett se saattais johdatella ihmisiä jopa uudenlaiseen (?) tietokoneen käyttötapaan. Jollaista mahd jo monet toteuttavtkin. Eli 'massatkin' (anteeksi nimitys) vois ohjelmien sijasta käynnistää eri aihepiirejä eri työpöydille nykyistä enempi. Mä kun edelleen _luulen_ että aikas iso joukko käynnistää useitakin ohjelmia samalle työpöydälle, koska se on winkkarimaailmasta iskostunut käyttötapa.
Nyt kun alotuskuva on tietty joka työpöydällä ja sen päälle on avattu yks tai useampi sovellus ja haluttais avata lisää vaikka vaan väliaikaisesti - kurkistaa s-posti tai laittaa taustamusaa tai kattoa hätäsesti joku videon pätkä, tms, niin noi 'aloitusnäppylät löytyy helpommin uudelta työpöydältä kuin kaivelemalla avointen ikkunoiden alta. Ja näin ohjelmat tulis avattua joko järjestelmällisesti tai sattumanvaraisesti eri työpöydille, jolloin ne saattais löytyäkin jopa helpommin kuin kasaa kaivamalla...
Toki tuo on nytkin jo mahdollista, mutt tuo kuvakkeiden keskelle sijoittelu vois edistää 'muutosta' ...
tavallisten tallaajien kohdalla - itseäni ajattelen.