näkyy se olevan Yastissakin odottelemassa, jos oot määritelly asennuslähteeksi Packman sivut. Ne on muuten sitt hyvät. esim hänen lähteestään asennettu vlc on toiminut aina, niinkuin nykyään myös finaali 1.0.0-pm. Joku muu finali ei niinkään oo skulannu kunnolla. Hänen vlc 1.0.0.pm esim toimii, kun muiden tuppaa tökkimään. Mäen muiden multimediasoftia haluukaan enää käyttää
Mistä kohdasta tuollainen asennuskohteen määrittely tehdään?
Hieman tökki tuon käyttö ainakin minun kotilapparilla illalla, mutta voinee johtua resurssien puutteesta, koska kyseessä on kuitenkin sellainen budjetti lappari, joka tuli reilu pari vuotta sitten hankittua eli koneessa ei ole mitenkään erikoisesti potkua. En saanut alkuperäistä alapalkkiakaan heivattua esim. oikeaan reunaan. Automaattinen piilotus kyllä toimii, mutta häiritsee Cairon käyttämämistä.
Minua lisäksi häiritsee Cairossa oleva musta tausta väri ja sen suorakaiteinen muoto. Olin lienee väsynyt illalla, kun en mistään huomannut, että miten sen taustavärin saa pois tai transparentiksi. Olisiko kellään antaa oikotietä ohjeen muodossa? Kiittää ja kumartaa ..