Kirjoittaja Aihe: Firefox ei tulosta  (Luettu 5631 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa Owdy

  • Huoltomies
  • Jäsen
  • Viestejä: 3260
Firefox ei tulosta
« : 07.04.2009 - klo:21:19 »
Outo ongelma hp:n tulostimen asentamisen jälkeen. Kaikki muu printtaus toimii ihan ok, mutta firefox ei tulosta web sivuja. Kun tulostaa, siihen tulee kaikki asianmukaiset dialogit ja hp-kikkare sanoo että sivu on tulostettu. Mutta printteri ei inahdakkaan. Kaikki muut sovellukset tulostavat, Firefox ei.

jboman

  • Vieras
Vs: Firefox ei tulosta
« Vastaus #1 : 08.04.2009 - klo:10:39 »
Mulla on vähän samantapainen ongelma:
Kun tulostan firefoxilta niin siinä on oletustulostin jotain muutakuin pitäisi (hp), ja kun tulostaan niin sanoon että tulostus ok eikä mitään tapahdu. Mutta jos valitsen valintalistalta toisen hp tulostimen nimetty vähän (hp_2570)eritavalla niin avot tulostus pelaa.

En ole sen paremmin selvittänyt mistä johtuu, kun se toimii kun muistaa vaihtaa tulostimen joka kerta kun tulostaa firefoxilla.

Niin ja tätä ongelmaa ei esiinny muilla ohjelmilla. Epäilisin että firefox tutkii nimiä jostain ja saa useamman tulostin nimen, koska käytän tuota hp:n hplip softaa, ja se varmaan tekee alias nimiä tms.

Kerro kun homma selviää....

Poissa Owdy

  • Huoltomies
  • Jäsen
  • Viestejä: 3260
Vs: Firefox ei tulosta
« Vastaus #2 : 08.04.2009 - klo:11:05 »
Mä luulen että sun ongelmaan auttaa oletustulostimen resetointi http://kb.mozillazine.org/Problems_printing_web_pages