Käynistin koneen uudestaan. Taaskaan ei kuulu tuota KDE:n aloitusääntä. Tällä kertaa amarok alkoi toimimaan. Tässä ei toimi tuo äänen testaus tuolta yast --> laitteisto --> ääni --> toista testiääni. Mitään ei kuulu.
Onko tähän 11.1 versioon muutettu muuten jotakin noiden äänien suhteen? Esim. onko tuolla pulseaudio systeemillä mitään tekemistä tämän kanssa, että minulla ei toimi tuo äänikortti nyt oikein? Jostakin joskus olen lukenut tuosta pulseaudiosta, että se on täyttä kuraa. Onko se siis lisätty tähän 11.1 oletukseksi vai onko se ollut noissa aijemmissakin versioissa? EDIT: Tarkistin asian. Ei ole tuota pulsehökötystä tuossa 11.0 oletuksena päällä.
Mistä saa listauksen, että mitä tähän 11.1 versioon on muutettu? Alkaa vakavasti näyttämään siltä, että tällä kone kokoonpanolla joudun vaihtamaan tuohon 11.0 versioon takaisin ja oottelemaan seuraavaa tälle kokoonpanolle sopivaa suse versiota.
Se vielä muistui mieleen, että onko tuolla kerry-beagle hakuohjelmalla joitakin "maagisia" kykyjä hajoittaa tässä koneessa jotain pakettien välisiä riippuvaisuuksia? Poistin tuon kerryn tuossa asennusvaiheessa ja siinä ei tullut mitään riippuvuusristiriitoja. Joskus kun olen sitä poistanut jo asennetusta susesta, niin siinä tuli väkisin riippuvuusristiriitoja vaikka ne paketit yritti poistaa eri järjestyksissä.