Kirjoittaja Aihe: Second life  (Luettu 3917 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

guest397

  • Vieras
Second life
« : 11.12.2007 - klo:22:28 »
En tiedä pelaako ketään kyseistä peliä, mutta vinkkinä niille jotka pelaa että näyttää löytyvän myös Linuxille

Pakko oli tuota kokeilla vaikken siitä mitään ymmärräkkään :) ja tuntuu toimivan ainakin 10.2:lla

http://secondlife.com/community/linux-alpha.php

guest141

  • Vieras
Vs: Second life
« Vastaus #1 : 12.12.2007 - klo:02:49 »
Juu nytten kun tuli Ati vaihdettua nvidiaan, niin on itsekkin tullut testattua tuota ja voin näin vahvistaa että itsellänikin toimii hyvin, vaikka aika muisti syöppö tuo ohjelma on, ellei rajoita sen muistinkäyttöä.

Aspo

  • Vieras
Vs: Second life
« Vastaus #2 : 12.12.2007 - klo:22:46 »
Eihän tuo Second Life oikeastaan peli ole.. Vaan ihan täysipainoinen kolmiulottenen virtuaalimaailma jonka sisällön tuottavat itse palveluun rekisteröityneet käyttäjät.. Eli secondlifesta kyllä löytyy paljon käyttäjien tuottamia ja rakentamia pelejä ja pelimaailmoja, mutta itsessään se on vain online virtuaalimaailma..

Mutta enpä viilaa pilkkua enempää ;)

Itse ainakin olen jonkin aikaa pyörinyt secondlifessa, ja täytyy myöntää, että kyllä se on aika koukuttava virtuaaliyhteisö on jos tajuaa sen pointin (tai pointittomuuden) :)

SL on muutes opensourcea joten vaikka linux clientti on hitusen epävakaa aika-ajoin ja bugeja saattaa löytyä, niin sen kehittämiseen voi aina jollain tapaa osallistua jos huvittaa...

guest397

  • Vieras
Vs: Second life
« Vastaus #3 : 12.12.2007 - klo:23:49 »
Totta puhut :) ei se oikeastaan peli ole