Kirjoittaja Aihe: mp3 soittimimia?  (Luettu 3227 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

paljas uneksija

  • Vieras
mp3 soittimimia?
« : 02.12.2006 - klo:11:22 »
meinasin ostaa mp3 soittimen ja kyselisin että minkälainen väkkärä suse 10.1 toimisi kaikista helpoiten ilman suurempaa säätämistä? ::)

presidentti

  • Vieras
Vs: mp3 soittimimia?
« Vastaus #1 : 02.12.2006 - klo:11:23 »
Oikeastaan mikä tahansa, joka toimii usb-tikun tavoin. eli esim. zunea ei kannata ostaa (ei kyllä kannattaisi varmaan muutenkaan) Ipodinkin saa kai toimimaan.

juippis

  • Vieras
Vs: mp3 soittimimia?
« Vastaus #2 : 02.12.2006 - klo:11:27 »
iPod varmaan helpoiten toimii. Laitat sen kiinni ja Gnomen mediasoitin Banshee, sekä KDE:n mediasoitin Amarok, kummatkin tajuavat sen itse, että iPod on tökätty kiinni ja antavat tehdä sille mitä tekemän pitää. Muista soittimista en osaa sanoa mitään, mutta luottakaamme presidenttiin tässä asiassa.

peksa

  • Vieras
Vs: mp3 soittimimia?
« Vastaus #3 : 02.12.2006 - klo:16:45 »
GtkPodilla on tullut iPod Nanolle musiikit heitettyä, eipä ole ongelmia esiintynyt nopeuden tjs kanssa. Kun laitat iPodin kiinni, tulee se näkymään suoraan työpöydälle helposti selattavaksi.

Poissa Owdy

  • Huoltomies
  • Jäsen
  • Viestejä: 3260
Vs: mp3 soittimimia?
« Vastaus #4 : 10.12.2006 - klo:10:51 »
Eikös ne toimi melkein kaikki? Kone näkee sen ulkoisena mediana ja sinne vaan lataa kappaleet. Nehän on periaatteessa usb-muisteja joissa on soittohjelma sisällä. Näin ainakin mulla. Ainoa jos niissä tulee jotain kylkiäisohjelmia, ne ei toki pelaa. Mulla on Gigantista ostettu Logik Orbit 1G radiolla, hyvin pelaa Linuxin kanssa.