Kyllä navit on koneella, mutta ei se oo vaikutusta tehny. Openstreet kartat saa auki monellakin ohjelmalla mutta niitten tarkkuus ei riitä. Sama ongelma kaikilla mitä oon testannu. Mapfactorin ohjelma toimii moitteettomasti winellä, mutta ei tunnista gps:sää.
Nyt vähän sekava tilanne ko windows herkes toimimasta koneen päivityksen yhteydessä eikä oikein tiedä panostasko windowsiin vai ei. Jos toi virtuaaliportti ongelma ratkeis, niin säästys nekin rahat. Hermojakin se säästää, mie ko oon jonkunsortin wintoosa allerginen. Lähiaikoina tullut vietettyä paljonkin aikaa windowsin parissa, mutta mitään en ole varsinaisesti tehnyt. Ettiny mahdollisuuksia säätää ja oon huomannut että windows ja vitutus kuuluu väkisinkin yhteen. Kaik on estetty ja tehty mahollisimman vaikeeks ja yks asia mitä en ymmärrä on se, että kirjautuneena pääkäyttäjäks, ei oo oikeuksia tehdä jotain asioita. Kellä ne sitten on jos ei pääkäyttäjällä
Opensuse+ mapfactor, niin kaik ois hyvin
Edit:
Poistin noi symboliset linkit ja tein tän säikeen ohjeilla uudet. Ei vaikutusta humpan tahtiin. Kopsasin .wine kansion juureen ja tein sinne linkin, mutta ei vaikutusta silläkään.