
Ongelmia multimediaohjelmien kanssa? Eikö mp3:set soi? Mielipiteet musiikkisoittimista ja vinkit niiden käytöstä. Asiat kuvankatseluohjelmista ja kuvaeditoreista tänne
| Aihe / Aloittaja | Vastauksia / Lukukerrat | Uusin viesti ![]() |
||
|---|---|---|---|---|
| 0 jäsentä ja 48 Vierasta katselee tätä aluetta. | ||||
|
|
k3b:stä vielä
Aloittaja pakat |
3 Vastauksia
10581 Lukukerrat |
kirjoittanut arijoutsi |
|
|
Suse 10.2 ja amarok
Aloittaja Hopo |
2 Vastauksia
10686 Lukukerrat |
kirjoittanut fsu |
|
|
Arsonin asennus päättyy
Aloittaja yrjo |
3 Vastauksia
11666 Lukukerrat |
kirjoittanut yrjo |
|
|
TV:n katselu- ja nauhoitusohjelmia
Aloittaja tiger61 |
7 Vastauksia
18420 Lukukerrat |
kirjoittanut tiger61 |
|
|
k3b ongelma
Aloittaja harmie |
5 Vastauksia
16867 Lukukerrat |
kirjoittanut juippis |
|
|
bugittaako k3b
Aloittaja arijoutsi |
8 Vastauksia
21344 Lukukerrat |
kirjoittanut juippis |
|
|
Nettivideot sammutta Firefox 2:n
Aloittaja tiger61 |
3 Vastauksia
11799 Lukukerrat |
kirjoittanut tiger61 |
|
|
Ohjelma toistamaan hd kuvaa??
Aloittaja ronaldo09 |
4 Vastauksia
11529 Lukukerrat |
kirjoittanut presidentti |
|
|
24 Vastauksia
44953 Lukukerrat |
kirjoittanut arijoutsi |
|
|
|
K9copy -ongelma *Ratkaistu*
Aloittaja MakeL |
1 Vastauksia
12359 Lukukerrat |
kirjoittanut MakeL |
|
|
avi:sta dvd
Aloittaja Owdy |
8 Vastauksia
21129 Lukukerrat |
kirjoittanut Owdy |
|
|
divx -> avi
Aloittaja presidentti |
0 Vastauksia
10998 Lukukerrat |
kirjoittanut presidentti |
|
|
ogg -> div
Aloittaja Owdy |
0 Vastauksia
11803 Lukukerrat |
kirjoittanut Owdy |
|
|
xara xtreme
Aloittaja presidentti |
3 Vastauksia
15252 Lukukerrat |
kirjoittanut harmie |
|
|
Realplayer ja puutuva "komponentti"?
Aloittaja guest141 |
2 Vastauksia
12156 Lukukerrat |
kirjoittanut guest141 |
|
|
8 Vastauksia
18252 Lukukerrat |
kirjoittanut tiger61 |
|
|
|
Miten voisi itse tehdä helposti fontteja?
Aloittaja rok |
0 Vastauksia
12912 Lukukerrat |
kirjoittanut rok |
|
|
VLC ja puuttuva osa
Aloittaja guest36 |
8 Vastauksia
25653 Lukukerrat |
kirjoittanut juippis |
|
|
Valikollisen dvd:n polttaminen?
Aloittaja insidious |
1 Vastauksia
12349 Lukukerrat |
kirjoittanut arijoutsi |
|
|
CD ei näytä esikatselukuvia
Aloittaja arijoutsi |
7 Vastauksia
24711 Lukukerrat |
kirjoittanut arijoutsi |
Tavallinen aihe
Suosittu aihe (enemmän kuin 15 vastausta)
Erittäin suosittu aihe (enemmän kuin 25 vastausta)
Lukittu aihe
Pysyvä aihe
Äänestys