Kirjoittaja Aihe: videokuva pätkii  (Luettu 15607 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

cami

  • Vieras
Vs: videokuva pätkii
« Vastaus #20 : 22.12.2006 - klo:17:03 »
niin no kyllähän sille linux ajuri atin sivulta löytyy. Näytönohjain on muuten atin mobility radeon X1800. noh ehkä tää ongelma joku kounis päivä ratkeaa.

Poissa arijoutsi

  • Käännösryhmä
  • *
  • Viestejä: 2062
  • Sukupuoli: Mies
Vs: videokuva pätkii
« Vastaus #21 : 22.12.2006 - klo:17:39 »
Ihan vaan varmistuksena. Otitko sieltä tuon X.Org 6.8 Drivers vai ATI Driver Installer.
HP Elite book, openSUSE Leap 15.2
Mac mini Catalina.
Puhelin, iPhone SE.

guest141

  • Vieras
Vs: videokuva pätkii
« Vastaus #22 : 23.01.2007 - klo:14:14 »
Niin siis sinne mediaplayer kansioon piti viedä fontti tiedosto ttf , tuli vain mieleen että mstäs sellaisen teidoston voi saada susen puolella ja onko sitä varten erikseen olemassa ohjelmaa jolla pystyisi ttf muodossa tallentamaan tiedoston? Kuulostaa hiukka tyhmältä mutta itsellni on nyt tuo new face failed ongelma...

Poissa harmie

  • Valvoja
  • *
  • Viestejä: 2768
  • Sukupuoli: Mies
Vs: videokuva pätkii
« Vastaus #23 : 23.01.2007 - klo:14:26 »
Niin siis sinne mediaplayer kansioon piti viedä fontti tiedosto ttf , tuli vain mieleen että mstäs sellaisen teidoston voi saada susen puolella ja onko sitä varten erikseen olemassa ohjelmaa jolla pystyisi ttf muodossa tallentamaan tiedoston? Kuulostaa hiukka tyhmältä mutta itsellni on nyt tuo new face failed ongelma...

Mulla herjaili jossain vaiheesa kans tota fontti ongelmaa. Itse tein seuraavan linkin ja homma rupesi toimimaan.

ln -s /usr/local/share/fonts/arial.ttf /home/<user>/.mplayer/subfont.ttf

Poissa arijoutsi

  • Käännösryhmä
  • *
  • Viestejä: 2062
  • Sukupuoli: Mies
Vs: videokuva pätkii
« Vastaus #24 : 23.01.2007 - klo:16:40 »
Mulla toi fontti on hakemistossa /usr/share/mplayer. Fontti kuitenkin voi olla mikä tahansa kunhan on nimetty subfont.ttf.
HP Elite book, openSUSE Leap 15.2
Mac mini Catalina.
Puhelin, iPhone SE.