Kirjoittaja Aihe: Kirjan lukuohjelma  (Luettu 115 kertaa)

0 jäsentä ja 2 Vierasta katselee tätä aihetta.

Poissa RaijaR

• Jäsen
  • Sukupuoli: Nainen
Kirjan lukuohjelma
« : eilen kello 18:57 »
Heps,

Olen äänikirjojen suurkuluttaja.

Etsin kännykkääni (Andoid 15) lukuohjelmaa, jolla voisi kuunnella muitakin kuin äänikirjapalveluiden kirjoja. Mielestäni niissä on liian paljon hömppää jopa Tieto-otsikon alla.
Olen kuunnellut Yle Areenasta todella paljon ohjelmia, mutta haluaisin kuunnella myös oikeita tietokirjoja, vaikka esim. Tiedeykkösestä toki löytyy todellisia helmiä.  :)

Voisiko joku ehdottaa hyväksi hyväksi testattua lukuohjelma, niin kokeilisin sitä?

Väinö minibulli on kuin linux. Ei hätkähdäs mistään!

Poissa Samuel

• Jäsen
Vs: Kirjan lukuohjelma
« Vastaus #1 : tänään kello 05:30 »
Jeps. Minä kuuntelin ensimmäistä kertaa areenasta Volter Kilven: Gulliverin matka Fantomimian mantereelle - tykkäsin. Nyt pureskelen äänikirjana Alastalon salissa äänikirjaa. Laiteena ollut ns. älytelevisio. Mutta kätevää olisi löytää tähän läppärille ja miksei puhlimeenkin joku kätevä kuunteluohjelma. Hyvä kysymys.

Poissa RaijaR

• Jäsen
« Vastaus #2 : tänään kello 18:22 »
Jepulis.
Minä kuuntelen puhelimella, kun se on helppo laittaa tuohon yöpöydälle. Kaiuttimena on Jbl Clip3, joka roikkuu koukussa pään yläpuolella kiinni seinässä.
Minä olen joskus aloittanut kuuntelemaan Alastalon salissa -kirjaa, mutta en oikein jaksanut kuunnella. Tosin jotkut kirjat ovat sellaisia, että pitää päästä sopivaa "tajunnan virtaan" ja silloin ne ovat aivan mahtavia! Luulisin, että em. kirja kuuluu siihen porukkaan, että jokaista lausetta "makustellaan" mielessä, eikä ole tarkoitus selvittää suurella kiireellä "kuka oli murhaaja"  ;) Ymmärtänet mitä tarkoitan.

« Viimeksi muokattu: tänään kello 18:28 kirjoittanut RaijaR »

Poissa harmie

• Valvoja
  • *
  • Sukupuoli: Mies
« Vastaus #3 : tänään kello 19:15 »
Eikös noita voi kuunnella ihan yle areenan sovelluksella. Aika hankalahan noille on olla olemassa yhtä ohjelmaa kun kaikki tuppaa olemaan eri tekijänoikeuksien takana.

Poissa RaijaR

• Jäsen
« Vastaus #4 : tänään kello 19:44 »
Olet oikeassa. En osanut esittää ongelmaa ymmärrettävästi. Tarkoitin lukuohjelmaa, joka toimisi yleisesti. Eli siis, jos haluaisin kuunnella esim. HS sivun https://www.hs.fi/maailma/art-2000011749012.html, niin voisin syöttää ko. sivun ohjelmaan ja se lukisi sen minulle.