Kirjoittaja Aihe: Kaksi samanlaista käyttäjätunnusta?  (Luettu 7812 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa RaijaR

  • Jäsen
  • Viestejä: 1421
  • Sukupuoli: Nainen
Kaksi samanlaista käyttäjätunnusta?
« : 04.06.2020 - klo:20:13 »
Aloin ihmetellä sellaista asiaa, että osoittaakohan minun Chromiumin kirjanmerkeissä oleva openSUSE oikeaan paikkaan. Ihmettelin siitä syystä, että aina vain luki bannerissa openSUSE Leap 15.1 out now!.
Kokeilin sitten hakea sivun Firefoxissa Googlella ja nytpä bannerissa lukikin openUSE Leap 15.2 only 27 days to go.
Eli ilmeisesti väärään paikkaa mentiin Chromiumilla? Vaihdoin opneSUSE -sivulla salasanani ja huomasin, että minulla onkin kaksi samanlaista käyttäjätunnusta, joista ylempi toimii uudella salasanalla ja alempi ei toimi uudella salasanalla (en kokeillut vanhaa salasanaa...).
Semmonen hassu juttu vielä, että Chromium ei tallenna uutta salasanaa ollenkaan, vaikka olen sen poistanut Chromiumin salasanoista?

Onkohan minun käyttäjätunnus (RaijaR) jotenkin tuplana jossain?

« Viimeksi muokattu: 04.06.2020 - klo:20:20 kirjoittanut RaijaR »
Pöytäkone ASUS ExpertCenter PN52, Tumbleweed, jossa nippu distroja QEMU/KVM:ssä.
Ja Väinö-minibulli :D
Huom! Kirjoitusvihreet tulee jostain aravuudesta...

Poissa png

  • Jäsen
  • Viestejä: 377
  • Sukupuoli: Mies
Vs: Kaksi samanlaista käyttäjätunnusta?
« Vastaus #1 : 04.06.2020 - klo:20:51 »
Minulla on nyt tätä selatessa käytössä Android puhelin ja opera selain.

Bannerissa lukee 15.1 out now. Kuinkas muilla?
Kukaan ei voi tehdä kaikkea, mutta jokainen
voi tehdä jotakin; ja jos jokainen tekee jotakin,
tulee kaikki tehdyksi.

Poissa harmie

  • Valvoja
  • *
  • Viestejä: 2762
  • Sukupuoli: Mies
Vs: Kaksi samanlaista käyttäjätunnusta?
« Vastaus #2 : 05.06.2020 - klo:08:16 »
Aloin ihmetellä sellaista asiaa, että osoittaakohan minun Chromiumin kirjanmerkeissä oleva openSUSE oikeaan paikkaan. Ihmettelin siitä syystä, että aina vain luki bannerissa openSUSE Leap 15.1 out now!.
Kokeilin sitten hakea sivun Firefoxissa Googlella ja nytpä bannerissa lukikin openUSE Leap 15.2 only 27 days to go.
Eli ilmeisesti väärään paikkaa mentiin Chromiumilla? Vaihdoin opneSUSE -sivulla salasanani ja huomasin, että minulla onkin kaksi samanlaista käyttäjätunnusta, joista ylempi toimii uudella salasanalla ja alempi ei toimi uudella salasanalla (en kokeillut vanhaa salasanaa...).
Semmonen hassu juttu vielä, että Chromium ei tallenna uutta salasanaa ollenkaan, vaikka olen sen poistanut Chromiumin salasanoista?

Onkohan minun käyttäjätunnus (RaijaR) jotenkin tuplana jossain?
Ei ole kun yksi RaijaR käyttäjä. Tuo mainos uudesta versiosta latautuu netistä. Se, että ei ole vaihtunut jossain selaimessa johtuu siitä, että se on selaimen cache muistissa. Vähän selaimesta ja sen asetuksista riippuva juttu. Jos lataat sivun uusiksi pitämällä shift-painiketta pohjassa niin pitäisi ladata kaikki sivulla olevat asiat uudelleen.

Poissa RaijaR

  • Jäsen
  • Viestejä: 1421
  • Sukupuoli: Nainen
Vs: Kaksi samanlaista käyttäjätunnusta?
« Vastaus #3 : 05.06.2020 - klo:09:42 »
Kappas vaan. Niinhän se näämmä olikin. Kiitos!
Pöytäkone ASUS ExpertCenter PN52, Tumbleweed, jossa nippu distroja QEMU/KVM:ssä.
Ja Väinö-minibulli :D
Huom! Kirjoitusvihreet tulee jostain aravuudesta...