Kirjoittaja Aihe: Mikä sähköposti Googlen korvaajaksi  (Luettu 5772 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa RaijaR

  • Jäsen
  • Viestejä: 1421
  • Sukupuoli: Nainen
Mikä sähköposti Googlen korvaajaksi
« : 21.12.2019 - klo:00:55 »
Tässä (ensimmäistä) kinkkua paistellessani tuli mieleen, että mitäs sähköpostia raati suosittelee Googlen korvaajaksi? Minulla on menossa "Get Rid of Google" kampanja.
Selain on Brave ja hakukone DuckDuckGo, mutta sähköposti on vielä Googlessa. Minulla on tosin iki.fi osoite, joten vain palveluntarjoaja (vai mikä se virallisesti onkaan) pitäisi vaihtaa
Vaatimuksena olisi, että toimii Thunderbirdillä tai vastaavalla (IMAP/POP ja SMTP palvelimet) ja pitäisi pystyä forwardaamaan iki.fi osoitteeseen. ProtonMailia ajattelin, mutta siinä ei ole forward mahdollisuutta ja palvelimetkin on jotain paikallisia edgejä (?) ja linux versio on beta. En minä ala siitä maksamaan, että joutuisin olemaan betatestaajana  :)
Haluan spostini pysyvän Euroopassa ja olen valmis vähän maksamaankin.
Pöytäkone ASUS ExpertCenter PN52, Tumbleweed, jossa nippu distroja QEMU/KVM:ssä.
Ja Väinö-minibulli :D
Huom! Kirjoitusvihreet tulee jostain aravuudesta...

Poissa peran

  • Käännösryhmä
  • *
  • Viestejä: 444
Vs: Mikä sähköposti Googlen korvaajaksi
« Vastaus #1 : 21.12.2019 - klo:07:28 »
Itselläni on kotimaisessa (voittoa tavoittelemattomassa) kapsissa. Samalla tulee mukavasti kotisivutilaakin...  ;)

https://www.kapsi.fi/

Edit - Tosin käytän sitä vain webmailin kautta, mutta käsittääkseni siinä on kaikki vaatimasi ominaisuudet.

Poissa RaijaR

  • Jäsen
  • Viestejä: 1421
  • Sukupuoli: Nainen
Vs: Mikä sähköposti Googlen korvaajaksi
« Vastaus #2 : 21.12.2019 - klo:09:51 »
Kiitos vinkistä! Täytyypä tutustua  :)
Pöytäkone ASUS ExpertCenter PN52, Tumbleweed, jossa nippu distroja QEMU/KVM:ssä.
Ja Väinö-minibulli :D
Huom! Kirjoitusvihreet tulee jostain aravuudesta...