Kirjoittaja Aihe: Langattomat kuulokkeet  (Luettu 10099 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa tapio50

  • Jäsen
  • Viestejä: 68
Langattomat kuulokkeet
« : 02.11.2017 - klo:07:00 »
Toimiiko bluethoot-kuulokkeet open Susessa?.
Pitkään olen käyttänyt Minttiä, hieman Ubuntua, ja molemmissa en ole onnistunut kuulokkeiden kanssa kuuntelemaan, esim Netfix kuuluu hetken ja sitten ääni alkaa pätkimään ja jäämään "jälkeen".
Ubuntu-foorumilla kysyin asiaa, vastauksena oli syvä hiljaisuus, mikä lienee täällä?
Vaihtoehtona olisi voimakkuussäädin jossain lyhyessä jatkojohdon pätkässä, en ole vielä netistä sellaista löytänyt.
Ajattelin palata pikkuhiljaa taas Susen pariin.

Poissa harmie

  • Valvoja
  • *
  • Viestejä: 2762
  • Sukupuoli: Mies
Vs: Langattomat kuulokkeet
« Vastaus #1 : 02.11.2017 - klo:08:24 »
Moi,
Oman kokemukseni mukaan se riippuu ihan merkistä ja mallista. Meillä esim kotona tyttären philips-kuulokkeet eivät toimi kunnolla ja minun JBL-kuulokkeet toimivat. Eli jos laitat kuulokkeidesi merkin ja mallin ehkä jos jollakulla on samat kuulokkeet voi hän asian vahvistaa.

Linuxissa noi minun JBL-kuulokkeet toimivat heittämällä, mutta duuni winitoosassa pitää aina poistaa/lisätä käynnistellä bluetooth uusiksi jne. että saa toimimaan.

Poissa tapio50

  • Jäsen
  • Viestejä: 68
Vs: Langattomat kuulokkeet
« Vastaus #2 : 07.11.2017 - klo:05:32 »
JBL Stb 5 kuulokkeet toimivat hetken aikaa, kuuluu pari pientä napsahdusta ja sen jälkeeen alkaa ääni kuulumaan pari sekunttia perässä, ainakin Nettfixsissä ja Viaplyssa ylen Areenaa en ole kokeillut. Tämä siis Ubuntu 17.10.
Kone on Lenovo ThinkPad X230i.

Poissa harmie

  • Valvoja
  • *
  • Viestejä: 2762
  • Sukupuoli: Mies
Vs: Langattomat kuulokkeet
« Vastaus #3 : 07.11.2017 - klo:08:37 »
Lataa tuo a2dp.py scripti ja kokeile auttaako.
https://gist.github.com/wdullaer/631830bf13e8ecb646567b04acf654f8