Kirjoittaja Aihe: Netin yhdistäminen  (Luettu 3149 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

guest1584

  • Vieras
Netin yhdistäminen
« : 08.03.2013 - klo:11:00 »
Niin juuri. Netin yhdistäminen. Kuinka kum-massa.
Meinasin laittaa tämän edelleen "Sammuileva OpenSUSE" -topaan, mutta ei tämä yhtään olisi liittynyt aiheeseen vaikka nyt periaatteessa keskustelua jatkaakin. Ihan samapa se.
Taas on niin, että XPllä toimii, joskin tosi kämäisesti, mutta se on ymmärrettävää, ja Ubunnussa toimii ihan normaalisti.
Meni vain ubuntuun ja siitäpähän se yhdisti.
Mutta Susessa. Susessa ei kerta kaikkiaan. Nyt ei edes ole niin järkeä odottaa uutta versiota kun sekin luulemma pitäisi tehdä netin välityksellä.
Ja olen oppinut vastoinkäymisistä. Hienoa minä. Nimittäin kokeilin LiveCDllä. No tällähän tämä toimii. Tälläkin hetkellä.
Pöh

En tiedä. Tämä voi hyvin olla joku ihan yksinkertainen juttu, tai sitten ei. Olen kyllä sieltä jostain nettiasetuksista kokeillut mutta eipähän vain yhdistä vaikka mitä tekisin. Tai sitten tämä on vain jotain tosi kummaa salaliittoa, että se minun Suusini on ihan joku mätäkappale. Tai sitten se kovis on ihan tiensä päässä.
Kun tässä näytti olevan tuolla verkkotyö konfiguroinnissa jokseenkin samat asetukset kuin minulla.
Mutta siellä ei vain mitään yhteyttä.
Onko tämä vain minussa? Vai onko Suussi vain aivan onneton. No ei kai. Vaikka siltä vähän tuntuukin. Mutta ei pidä luovuttaa liian helpolla.
Susella menee.

Poissa harmie

  • Valvoja
  • *
  • Viestejä: 2768
  • Sukupuoli: Mies
Vs: Netin yhdistäminen
« Vastaus #1 : 08.03.2013 - klo:11:08 »
Minkäslainen netti on kyseessä?
mokkula, adsl, taloyhtiön netti... Mitkä asetuksen ovat samat verkkotyökalussa?

Kun pyydät apua yritä antaa mahdollisimman paljon tietoa, muuten auttaminen on paljon vaikeampaa.

guest1584

  • Vieras
Vs: Netin yhdistäminen
« Vastaus #2 : 08.03.2013 - klo:12:56 »
Äh, nyt nolottaa.
Ensinnäkin minun piti kertoa kaikesta, mutta unohdin. Minulle käy niin verrattain usein. Kirjoitan viestin ja sitten unohdan kaiken olennaisen. Tai ainakin osan.
Suurimmat pahoitteluni.

Toisekseen nyt kun katselin tarkemmin tuosta liveCDstä noita asetuksia, niin nehän olikin erit, ja kun nyt vaihdoin tässä samoille asetuksille, niin johan pelasi. Kun nimittäin nyt laitoin jonkun Networkmanagerin, niin sitten toimi
Lähdin soitellen sotaan. Anteeksi.

Poissa letkume

  • Jäsen
  • Viestejä: 521
Vs: Netin yhdistäminen
« Vastaus #3 : 08.03.2013 - klo:16:33 »
Live KDE heittää defaulttina yastilla netin, mikä on aivan päätöntä. Ehkä 10v päästä saavat toimivan managerin kyhäiltyä.. >:(

guest1584

  • Vieras
Vs: Netin yhdistäminen
« Vastaus #4 : 08.03.2013 - klo:17:24 »
Häh.
Minulla ainakin oli juuri niin päin, että liveCDllä toimi ja sitten tässä asentamassani ei toiminut.
Joten enemmän haluaisin tähän asennettavaan versioon muutoksen.
LiveCDllä kaikki oli hyvin.
Tietenkin se nyt ehkä vähän riippuu tietenkin käyttäjästä ja käyttämisen osaamisen tilasta minkä haluaa. Mutta ainakin tämmöiselle untuvikolle tuommoinen suora yhdistäminen oli parempi.
Vai tarkoititko jotain muuta?