Toivotaan näin. Pääsin myös Airportin kautta suoraan läppärille joka on langattomasti yhteydessä Airportiin, joten sen kautta ainakin saan koukattua kovolle sen mitä tarvii. Eli enää ei ole pakottavaa tarvetta päästä suoraan kovolle pöytäkoneella, mutta onhan se epämiellyttävää kun jokin ei toimi kuten pitää.
Suurta apua olen kyllä tähän mennessä saanut, KVG osastolla viuhuu vaan hirveä määrä termejä jne. jotka eivät vielä ole minulle tuttuja, joten osastoa "rautalangasta väännettyä" ovat ne neuvot joita juurikin tarvitsen
Tuhannet kiitokset niistä!
Itseäni alkoi mietityttämään se, kuinka ronkeli Linux on sille, mihin muotoon kovo on formatoitu.... Mulla on kaksi osiota, toinen on sellainen mitä ainakin Windows luki ja kirjoitti ongelmitta kun kovo oli kytketty suoraan USB liitäntän. Toinen osio on Macin Time machinea varten, joka on formatoitu eri muotoon. Enpä kyllä enää kylmiltään muista mihin muotoon ne ovat formatoitu, muistan vain Airportin hankkimisen yhteydessä kireän kaksipäiväisen kun yritin saada homman toimimaan, Luin varmaan 1000 threadia, omppufoorumeista, vintoosasta ja vaikka mistä, mutta ei niin ei... Ehkä ostan iMacin pöytäkoneeksi