openSUSE > openSUSE.fi

Wikin muokkaus

(1/2) > >>

Owdy:

--- Lainaus käyttäjältä: harmie - 17.03.2007 - klo:13:46 ---Mitenkäs jatkossa kuinka paljon noita uskaltaa muokata ensiksi konsultoimatta jollekkin? Muutamia kirjoitusvirheitä sieltä olen korjannut....

--- Lainaus päättyy ---
Mun mielestä voitas porukalla miettiä niitä täällä. Jos jotain valmista sivua muokkaa, ilmottaa vaikka täällä mitä on tehnyt tai suunnitellut tekevänsä. Mitä muut on mieltä? :)

harmie:
Kenelle siitä tulee ilmoittaa? --> riittääkö sivun tekijä/kääntäjä?

Näkeekö jostain kuka on sivun tehnyt/kääntänyt?

EDIT: Omasta mielestäni tekijälle ilmoittaminen riittää.

Owdy:
Historia linkistä näkee muokkaajat.

jmp:

--- Lainaus käyttäjältä: Owdy - 17.03.2007 - klo:13:59 ---
--- Lainaus käyttäjältä: harmie - 17.03.2007 - klo:13:46 ---Mitenkäs jatkossa kuinka paljon noita uskaltaa muokata ensiksi konsultoimatta jollekkin? Muutamia kirjoitusvirheitä sieltä olen korjannut....

--- Lainaus päättyy ---
Mun mielestä voitas porukalla miettiä niitä täällä. Jos jotain valmista sivua muokkaa, ilmottaa vaikka täällä mitä on tehnyt tai suunnitellut tekevänsä. Mitä muut on mieltä? :)

--- Lainaus päättyy ---

Itse ehdottaisin että jos haluaa aloittaa artikkelin teon jostain isommasta aiheesta, siitä voisi ilmoittaa http://opensuse.fi/Todo -sivulla.
Näin ei mahdollisia päällekkäisyyksiä tulisi. Tuota sivua voidaan siivota välillä esim valmiit tehtävät, voisi siirtää sivun alaosaan ja vetää <strike> yli.

juippis:
Ja muistakaa, että Packman-asennuslähteen nimeen tulee se k. Tuolla on nyt hemmesti "pacman"-asennuslähteitä.

Ja yrittäkää olla ylikäyttämättä tuota ---- viivaa.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

Siirry pois tekstitilasta