jep - näin vanhentuneena, harmaantuneena ja kaikin puolin muutenkin lässähtyneenä, oon samaa mieltä tuosta vuosi-syklin riittävyydestä.
Mutt yhtä tärkeä kuin sykli, on myös synkki. Uuden Sussu-version pitäis - mun mielestäni siis - olla jollain tavoin synkassa kaikkein tärkeimpien sovellusten julkaisujen kanssa. Jotkut niistä kun noudattavat säännöllistä 'aikataulua'. Kuten oon ennenkin maininnut, ett KDE-käyttöliittymä on niin oleellinen lisä käyttöjärjestelmässä, ett siihen pitäis myös Sussun sykli synkata. KDE uudistuu kaiketi 6 kk välein, joten jos Sussu uudistuis vuoden välein, niin nehän sais hyvin sovitettua toisiinsa. Uusi Sussu aina parin kk:n kuluttua joka toisen KDE:n jälkeen...
Muiden tärkeiden elementtien säännönmukaisesta uudistumisesta en tiedä, mutt jotkut muut voivat olla paremmin niistäkin perillä, esim xorg jmsvstavat
ja elinkaari sen mukaisesti esim kolme vuotta.
Mutt siis, koska 12.2 on nyt odotettavissa julki? eli jaksaako tän 'vanhan neidin' kanssa odottaa vai pitääkö tuo 12.1-facelifti tehdä ennen, kesän mittaan?