Kirjoittaja Aihe: gwenview sekosi  (Luettu 1993 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

guest658

  • Vieras
gwenview sekosi
« : 18.05.2011 - klo:01:04 »
Taas minun gwenview - ohjelmaan iski tämä mystinen ongelma eli kun käsittelen tukun kuvia ja painan toiminnot sivupalkista poista nappulaa poistaakseni kuvan, niin kuva katoaa ilman suurempia varmisteluja (en tiedä minne sillä roskikseen se ei ainakaan mene ja sille on myös oma painike). Tämä heitti nyt ihan lennosta toimimasta...Ennen se kysy aina varmistusta sille, että poistetaanko kuva. Mistä tuon varmistuksen saisi takaisin?


Sitten toinen asia joka alkoi samaan syssyyn bugaamaan. Kuvan sovitus ei enään luonnistu vaan se jättää sen kuvan pieneksi, jos esimerkiksi katsoo koko ruututilassa. Zoomaus kyllä pelaa, mutta se ei ole sama asia. Tämä vika tuli samoihin aikoihin.


Edit:Oli asetuksista mennyt pois päältä "suurenna pieniä kuvia" ilmeisesti silloin kun etsin tuohon ensimmäiseen kohtaan ratkaisua eli se nyt ainakin taas toimii.

Poistin asetustiedot tästä ohjelmasta (.kde4 kansiosta) ja asensin gwenview uudestaan ilman vaikutusta.

Sorry jos olen kysynyt tästä, joskus ennenkin, nimittäin mulla on nämä bugit esiintynyt aijemminkin ja en nyt äkkiseltään haulla löytänyt tästä mitään tietoa.