Kirjoittaja Aihe: Millä puhelinoperaattorilla olisi käytössään toimiva puhelin ja sähköposti  (Luettu 4504 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa Samuel

  • Jäsen
  • Viestejä: 369
Käytin taas tunnin setviäkseni, mikä aiheuttaa tämän. Elisasta luvattiin selvittää mistä on kysymys, jään siis odottamaan heidän loppulaskuaan.
Samalla huomasin kuinka vaikeaa on olla puhelinoperaettoriin yhteydessä, normaaleilla työkaluilla. Liityin ns. omaa_elisaankin, josko sitä kautta. Ei lomakkeita saat täyttää, mutta sähköpostiosoitetta tai vapaata, sanaa tai puhelinumeroa ei tarjota. Puhelimessa kerrottiin, että voi heille kirjoittaa asiakaspalvelu@elisa.fi
Mutta katso tuota:

http://www.elisa.fi/asiakastuki/

Onko kenelläkään hyviä kokemuksia operaattoreista? Operaatorista jolla olisi puhennumero ja sähköpostiosoite sivustollaan, mihin asiakas voi olla yhteydessä.
Tarvitsen normaalin matkapuhelimen, laajakaista, jos käytän puhelinta modemina.

Poissa Samuel

  • Jäsen
  • Viestejä: 369
Minulla on toiminut Nokia e51 kohtuullisesti läppärin (SuSe11.3) laajakaista/modemina. Toimiiko ns. mokkulat mitenkä?

guest624

  • Vieras
Ovat tainneet operaattorit aika pitkälle jättää asiakaspalveluiden sähköpostiosoitteet pois, koska niihin ei ehditty vastata. Aspalle on helpompaa ja nopeampaa hoitaa homma puhelimitse.

Itse olen muutaman sattumuksen jälkeen päättänyt, että Elisaan en koske enää pitkällä tikullakaan. Suurimpia syitä tähän on täysi piittaamattomuus asiakkaasta.
DNA:han olen ollut tyytyväinen niin ADSL- kuin matkapuhelinasiakkaana. Soneran ADSL-laajakaista oli joskus. Toimi hyvin mutta aspa oli liki yhtä kaamea kuin elisalla. Itse asiassa tuon soneran laajakaistan kytkentä myöhäsytyi viikkoja, kun paikallisverkossa oli ongelma ja sitä hallinnoi Elisa.

Minulla on toiminut Nokia e51 kohtuullisesti läppärin (SuSe11.3) laajakaista/modemina. Toimiiko ns. mokkulat mitenkä?

Kerran olen mokkulan koneeseen kytkenyt. Puhelinnumero piti syöttää ja sitten toimi täysin. Helpompaa kuin Windowsissa.

Poissa arijoutsi

  • Käännösryhmä
  • *
  • Viestejä: 2062
  • Sukupuoli: Mies
Nebula. Aspaan pääsee yleensä heti. Vastaajat on erittäin ammattitaitoisia. Neljä eri operaattoria käynyt läpi ja Nebula kulkee kaukana muiden edellä.
HP Elite book, openSUSE Leap 15.2
Mac mini Catalina.
Puhelin, iPhone SE.

guest624

  • Vieras
Nebula. Aspaan pääsee yleensä heti. Vastaajat on erittäin ammattitaitoisia. Neljä eri operaattoria käynyt läpi ja Nebula kulkee kaukana muiden edellä.

Joo, jos kyse on kiinteän verkon yhteyksistä, mutta nyt taisi olla puhe mobiilipuolen liitynnöistä.
Nebulalla on kyllä kaiken hyvän lisäksi hyvät hinnat nopeissa yhteyksissä (24kk määräaikaisia). Jos ei olisi ilmaista nettiyhteyttä, niin nebula olisi varmaan ykkösvaihtoehto.

Poissa Samuel

  • Jäsen
  • Viestejä: 369
Tuo http://www.dna-toimisto.fi/ Samsung Galaxy S mietityttää. Android käyttis. Hyvä kai? Google sovellukset? Pikkasen testannut muutaman sällin kanssa googlewavea, mutta ei oikein vielä tottunut.

Nepula aika outo minulle?

 

Poissa Owdy

  • Huoltomies
  • Jäsen
  • Viestejä: 3260
Saunalahdella voi jättää ASPAAn viestiä oman liittymän hallintasivuilla.

Poissa Rantarosvo

  • Jäsen
  • Viestejä: 1111
  • Sukupuoli: Mies
Saunalahdella voi jättää ASPAAn viestiä oman liittymän hallintasivuilla.

Ja ne jopa vastaa niihin. Itellä vaan ongelmana se etten muista käydä kattomassa sitä vastausta. Ois mielestäni parempi jos vastaus tulis sähköpostiin.
No eipä oo kauheesti tarvinnu yhteyksissä olla, Alkuun oli sekaannusta kun laajakaistan asennusosote on eri kun asiakkaan virallinen osote.
Paikallisen prisman elisashopitissa oon saanu myös asiallisen palvelun saunalahteenkin liittyvissä asioissa.
Rosmo

"windows ajeluttaa sinua ympäriinsä; Linux antaa sinulle avaimet ja laittaa sinut kuskin istuimelle. On oma ongelmasi, jos et osaa ajaa."