Kirjoittaja Aihe: Foorumi on päivitetty  (Luettu 9102 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa Owdy

  • Huoltomies
  • Jäsen
  • Viestejä: 3260
Foorumi on päivitetty
« : 04.02.2011 - klo:23:09 »
Olemme päivittäneet SMF 2.0 RC4 versioon. Teema on jonkun aikaa tämä SMF oletus, omaa väsätään pikavauhtia. Ilmoittakaa mahdollisista toimintavirheistä tässä.

Poissa Samuel

  • Jäsen
  • Viestejä: 369
Vs: Foorumi on päivitetty
« Vastaus #1 : 05.02.2011 - klo:08:20 »
Hienoa, onnittelut ja kiitokset. Elämää on !

Poissa arijoutsi

  • Käännösryhmä
  • *
  • Viestejä: 2062
  • Sukupuoli: Mies
Vs: Foorumi on päivitetty
« Vastaus #2 : 05.02.2011 - klo:10:01 »
Ensin ihmettelin mihin hiton foorumiin nyt jouduin ;D
HP Elite book, openSUSE Leap 15.2
Mac mini Catalina.
Puhelin, iPhone SE.

guest857

  • Vieras
Vs: Foorumi on päivitetty
« Vastaus #3 : 05.02.2011 - klo:10:28 »
Ensin ihmettelin mihin hiton foorumiin nyt jouduin ;D
Juuh kyllä pari sekuntia meni järkytyksen vallassa  ;D

whiski

  • Vieras
Vs: Foorumi on päivitetty
« Vastaus #4 : 05.02.2011 - klo:11:08 »
Olette valinneet hyvän pohjan, joka on hyvin laaja ja paljon vaihtoehtoisia valintoja. Ai mistä noin päättelen? No minulla on ihan sama pohja käytössä täällä http://www.fotopiironki.fi/palsta/index.php jossa on keskustelua laidasta laitaan. Foorumi on ollut nyt muutaman päivän pystyssä ja olemme tykästyneet tähän aika paljon.

Poissa Owdy

  • Huoltomies
  • Jäsen
  • Viestejä: 3260
Vs: Foorumi on päivitetty
« Vastaus #5 : 05.02.2011 - klo:11:10 »
SMF on ollut alusta asti käytössä täällä. Nyt vaan tehtiin versiopäivitys ja vanha oma teemamme ei toimi tässä versiossa.


muoks: tässä on käyttäjillekkin paljon uusia toimintioja. Mm yksityisviestejä pystyy lajittelemaan kuten gmailissa. Lisäksi ne pystyy asettamaan keskusteluketjuiksi kuten foorumilla. Se ei tosin toimi vanhoihin viesteihin, mutta asetuksesta eteenpäin.
« Viimeksi muokattu: 05.02.2011 - klo:13:08 kirjoittanut Owdy »

guest857

  • Vieras
Vs: Foorumi on päivitetty
« Vastaus #6 : 06.02.2011 - klo:10:48 »
hmm saako tässä uudessa jostain yhden klikkauksen takaa lukemattomat viestit näkyviin vai täytyykö aina käydä etusivun kautta?  ;) En minä laiska tai mitää :D Löyty... Ainakin sokea :D

whiski

  • Vieras
Vs: Foorumi on päivitetty
« Vastaus #7 : 06.02.2011 - klo:21:36 »
Toivottavasti saatte myös pian nuo alueet laitettua kuntoon, kun nyt on kuin Viipuri markkinoilla kaikki suloisessa sekamelskassa  ::) Jakoja kun voi tehdä jos jonninmoisia http://www.fotopiironki.fi/palsta/index.php kuten tuollakin on tehty, jopa alivalikotkin onnistuu ja minä niitä sekoittamaan, mutta onneksi on hyvä taustapiru, joka korjailee minun mokia  ;)

whiski

  • Vieras
Vs: Foorumi on päivitetty
« Vastaus #8 : 06.02.2011 - klo:21:39 »
Olihan tuo ihan kunnossa, mitähän tämä minun koneeni oikein touhuis, kun meni suoraan lukemattomiin viesteihin? Oikais perhana suoraan sinne? Joten sori  :'(

Poissa Owdy

  • Huoltomies
  • Jäsen
  • Viestejä: 3260
Vs: Foorumi on päivitetty
« Vastaus #9 : 06.02.2011 - klo:21:42 »
Toivottavasti saatte myös pian nuo alueet laitettua kuntoon, kun nyt on kuin Viipuri markkinoilla kaikki suloisessa sekamelskassa  ::)
Alueet on ihan kunnossa.

Jakoja kun voi tehdä jos jonninmoisia http://www.fotopiironki.fi/palsta/index.php kuten tuollakin on tehty, jopa alivalikotkin onnistuu ja minä niitä sekoittamaan, mutta onneksi on hyvä taustapiru, joka korjailee minun mokia  ;)
Siellä on ainakin 40 aluetta ja aiheita on vain 70. Minun mielestäni se ei ole kauhean järkevää. Sitten kun alkaa olla vähän sisältöä, voi ruveta miettimään homman pilkkomista pienempiin osiin. Mielestäni täällä tämä asia on ihan kunnossa.
« Viimeksi muokattu: 06.02.2011 - klo:21:50 kirjoittanut Owdy »

whiski

  • Vieras
Vs: Foorumi on päivitetty
« Vastaus #10 : 07.02.2011 - klo:17:25 »
Olihan tuo ihan kunnossa, mitähän tämä minun koneeni oikein touhuis, kun meni suoraan lukemattomiin viesteihin? Oikais perhana suoraan sinne? Joten sori  :'(

No selvisi sitten missä hölmöilyyn oli vika. Vanhassa foorumissa en mennyt etusivulle, vaan tulin suoraan tuohon vanhaan ryhmittelysivulle, josta otin ns lukemattomat viestit katsottavaksi ja nyt sitten tämä uusi pohja olikin sitten vielä suorempi ja meni suoraan lukemattomiin ja näytti kaikki sitten ja meikäläinen oli, kuin H- Moilanen :-\ :'(