Kirjoittaja Aihe: Veikkauksen uudet sivut  (Luettu 13807 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa RaijaR

  • Jäsen
  • Viestejä: 1421
  • Sukupuoli: Nainen
Veikkauksen uudet sivut
« : 16.09.2010 - klo:16:33 »
En tiedä, kuin uudet ovat, mutta mulla ainakin tökkii. Kuinkas arvon raadilla?

https://www.veikkaus.fi/
Pöytäkone ASUS ExpertCenter PN52, Tumbleweed, jossa nippu distroja QEMU/KVM:ssä.
Ja Väinö-minibulli :D
Huom! Kirjoitusvihreet tulee jostain aravuudesta...

Poissa Samuel

  • Jäsen
  • Viestejä: 369
Vs: Veikkauksen uudet sivut
« Vastaus #1 : 16.09.2010 - klo:16:57 »
R-kiskalla oli mukavampi ja vaivattomampaa lauantaina käydä kuin tuolla helkutin sivustolla. Säilyi ainakin hyvä mieli. Minulla ollut vuosikausia vakirivit mitä oon lotannut, enkä oo niin suuresti mihin politikkojen taskuun se raha menee, kun sieltä voi joku joskus saadakin.
Mutta nyt on oman vakirivin veikkaus ollut vaikeaa.
Eipäilys valtaa mielen, kenen tilillä makaa ne minunkin pelitilillä olevat rahat. Tosin sen voi estää sillä että siirtää vain tismalleen sen, mitä rivit maksaa.
Ennen oli mukavampaa, kun omalla pankkitilillä helisi, ne muutamat voitot jota sattui saamaan. Nyt en koskaa oo enää saanut tililleni latiakaan. Joskus se pelitili kai on euron helissyt.
Veikkaus.fi voi olla väärissä käsissä helkutinmoinen kupru ja riski.
Vahanen ei tunnu katuvan yhtään rötöstelyään, kuului radiosta. Hallitus tekee päätöksiä sillä vauhdilla ja niin paljon, ettei ollut huomannut olevansa estellinen, mitä nyt vaalirahaa saikin "nuorisosäätiöltä"

Poissa RaijaR

  • Jäsen
  • Viestejä: 1421
  • Sukupuoli: Nainen
Vs: Veikkauksen uudet sivut
« Vastaus #2 : 16.09.2010 - klo:18:37 »
Ajattelin vaan, josko joku olisi em. sivuja kokeillut, mutta lienee turha toivo ;)
Pöytäkone ASUS ExpertCenter PN52, Tumbleweed, jossa nippu distroja QEMU/KVM:ssä.
Ja Väinö-minibulli :D
Huom! Kirjoitusvihreet tulee jostain aravuudesta...

whiski

  • Vieras
Vs: Veikkauksen uudet sivut
« Vastaus #3 : 16.09.2010 - klo:19:16 »
Menin kokeilemaan FF 4.0 Beta 6. Ei kelvannut Internet Exploder 8 kelpasi  >:(

Tässä FF 4.0 Beta 6 tulos
Muistutus selainpäivityksestä

Veikkaus.fi ei välttämättä toimi
selaimellasi.
Palvelu on optimoitu seuraaville selaimille:

Internet Explorer 8 tai uudempi. Lataa ilmaiseksi >
Firefox 3.6 tai uudempi. Lataa ilmaiseksi >
Voit myös pelata Veikkauksen mobiilikanavan kauttamobi.veikkaus.fi

Älä näytä enää tätä muistutusta.

Terveisin, Veikkaus.
Takaisin etusivulle

Poissa arijoutsi

  • Käännösryhmä
  • *
  • Viestejä: 2062
  • Sukupuoli: Mies
Vs: Veikkauksen uudet sivut
« Vastaus #4 : 16.09.2010 - klo:19:36 »
Mulla toimii, mutta ensiksi tulee tuo ilmoitus. (Kuva) Kun tuon sulkee niin ok. Tunnarit ei pysy muistissa. Joutuu siis joka kerta kirjautuun uudestaan. Myös hitaammat kuin vanhat sivut.
HP Elite book, openSUSE Leap 15.2
Mac mini Catalina.
Puhelin, iPhone SE.

Poissa RaijaR

  • Jäsen
  • Viestejä: 1421
  • Sukupuoli: Nainen
Vs: Veikkauksen uudet sivut
« Vastaus #5 : 16.09.2010 - klo:20:18 »
Mulla tuuppasi tommosen:

firefox -g
*** nss-shared-helper: Shared database disabled (set NSS_USE_SHARED_DB to enable).
ERROR: Invalid browser function table. Some functionality may be restricted.
/usr/src/packages/BUILD/icedtea6-1.8.1/plugin/icedteanp/IcedTeaNPPlugin.cc:1506: thread 0x8094118: Error: Failed to spawn applet viewer: Lapsiprosessin ”/etc/alternatives/../../bin/java” käynnistäminen epäonnistui (Tiedostoa tai hakemistoa ei ole)
ERROR: Invalid browser function table. Some functionality may be restricted.
/usr/src/packages/BUILD/icedtea6-1.8.1/plugin/icedteanp/IcedTeaNPPlugin.cc:1506: thread 0x8094118: Error: Failed to spawn applet viewer: Lapsiprosessin ”/etc/alternatives/../../bin/java” käynnistäminen epäonnistui (Tiedostoa tai hakemistoa ei ole)
Pöytäkone ASUS ExpertCenter PN52, Tumbleweed, jossa nippu distroja QEMU/KVM:ssä.
Ja Väinö-minibulli :D
Huom! Kirjoitusvihreet tulee jostain aravuudesta...

whiski

  • Vieras
Vs: Veikkauksen uudet sivut
« Vastaus #6 : 16.09.2010 - klo:20:19 »
Minulla ei ol tunnuksia ja tuo oli silmukka, johon tultiin joka kerta, kun yritin tällä FF 4.0 Beta 6 sella. IE 8 päästi suoraan. Niin ja epäselvyyksien torjumiseksi käyttis on XP sp 3 sella varustettuna.

guest1105

  • Vieras
Vs: Veikkauksen uudet sivut
« Vastaus #7 : 16.09.2010 - klo:20:35 »
Käytetään mobiilia versiota?  ;D

 https://www.veikkaus.fi/mobile

Poissa Samuel

  • Jäsen
  • Viestejä: 369
Vs: Veikkauksen uudet sivut
« Vastaus #8 : 16.09.2010 - klo:21:08 »
Testasin äsken FF käytössä. Lottoaminen onnistui. Mutta silti sivut ovat kummalliset ja kankeat.

whiski

  • Vieras
Vs: Veikkauksen uudet sivut
« Vastaus #9 : 16.09.2010 - klo:21:36 »
Testasin äsken FF käytössä. Lottoaminen onnistui. Mutta silti sivut ovat kummalliset ja kankeat.

No olitko samalla versiolla FF 4.0. Beta 6?

Poissa harmie

  • Valvoja
  • *
  • Viestejä: 2762
  • Sukupuoli: Mies
Vs: Veikkauksen uudet sivut
« Vastaus #10 : 16.09.2010 - klo:21:44 »
Mulla toimii chromella ainakin ihan ok.

guest1105

  • Vieras
Vs: Veikkauksen uudet sivut
« Vastaus #11 : 16.09.2010 - klo:22:04 »
Mulla toimii chromella ainakin ihan ok.

Kappas kummaa, niin ne toimii nyt minullakin  ;D (3.6.8 firefox) Tosin ovat mahdottoman raskaat... Aikasemmin tässä illalla en päässyt koko sivustolle.

Poissa harmie

  • Valvoja
  • *
  • Viestejä: 2762
  • Sukupuoli: Mies
Vs: Veikkauksen uudet sivut
« Vastaus #12 : 16.09.2010 - klo:22:23 »
joo jossain vaiheessa mulle tuli ainakin ilmoitus, että palvelu ruuhkautunut...

Poissa Samuel

  • Jäsen
  • Viestejä: 369
Vs: Veikkauksen uudet sivut
« Vastaus #13 : 17.09.2010 - klo:08:45 »
Minulla on käytössä FF 3.6.8, tiedä sitten onko järkeä, mutta kelpaa se veikkaus.fi sivuilla käymiseen.
Olen vaan alkanut ajatella, missä oikeen kannattaisi lotota. Jotenki ällöttää noi sivut ja niiden filosofia toimintatapa. Myös tämän maan elitiin toimet, mitä "kansantervetyyteen" pelatuille rahoille tapahtuu.

guest857

  • Vieras
Vs: Veikkauksen uudet sivut
« Vastaus #14 : 17.09.2010 - klo:17:53 »
Operalla olen käyttänyt ja toimivat mutta tosiaankin aika tahmeasti....  >:(

Poissa askoin

  • Käännösryhmä
  • *
  • Viestejä: 289
  • Sukupuoli: Mies
Vs: Veikkauksen uudet sivut
« Vastaus #15 : 17.09.2010 - klo:23:49 »
11.2 ja FF 3.6.9.

ihme nykimistä ja pomppoilua mutta ainakin maksamiseen pääsee, empä taida uskaltaa edemmäs...
tässä ei ole mitään anekdoottia

Poissa Owdy

  • Huoltomies
  • Jäsen
  • Viestejä: 3260
Vs: Veikkauksen uudet sivut
« Vastaus #16 : 18.09.2010 - klo:23:02 »
Siel on se mobiiliversio, toimii varmasti.
https://www.veikkaus.fi/mobile

Poissa arijoutsi

  • Käännösryhmä
  • *
  • Viestejä: 2062
  • Sukupuoli: Mies
Vs: Veikkauksen uudet sivut
« Vastaus #17 : 13.04.2011 - klo:17:09 »
Nostetaas tätäkin. Nyt on ongelma veikkauksen sivujen kanssa. Ongelmiahan on ollut koko ajan sivujen uusimisen jälkeen >:( Lotto toimii ja varmaan moni muukin, mutta arvat ei. Chrome pyytää hyväksyntää javalle, mutta tuo vain tyhjän sivun. Firefox 4 taas kaataa koneen. Mikähän java pitäis olla asennettuna että toimis. 11.3 versiossa noi arvat toimi. Toinen ärsyttävä piirre on ettei tunnarit jää muistiin. Tai onhan ne siellä, mutta ei vaan toimi. Aina kirjoitat uudestaan.
HP Elite book, openSUSE Leap 15.2
Mac mini Catalina.
Puhelin, iPhone SE.

Poissa harmie

  • Valvoja
  • *
  • Viestejä: 2762
  • Sukupuoli: Mies
Vs: Veikkauksen uudet sivut
« Vastaus #18 : 13.04.2011 - klo:17:33 »
Nostetaas tätäkin. Nyt on ongelma veikkauksen sivujen kanssa. Ongelmiahan on ollut koko ajan sivujen uusimisen jälkeen >:( Lotto toimii ja varmaan moni muukin, mutta arvat ei. Chrome pyytää hyväksyntää javalle, mutta tuo vain tyhjän sivun. Firefox 4 taas kaataa koneen. Mikähän java pitäis olla asennettuna että toimis. 11.3 versiossa noi arvat toimi. Toinen ärsyttävä piirre on ettei tunnarit jää muistiin. Tai onhan ne siellä, mutta ei vaan toimi. Aina kirjoitat uudestaan.
Testasin wintoossalla, mulla jumittaa kohtaan "ladataan arpasovellusta 49%"
(Vista, FF4 ja uusin java)

Nyt en pääse testaamaan linuxilla...

Poissa Rantarosvo

  • Jäsen
  • Viestejä: 1111
  • Sukupuoli: Mies
Vs: Veikkauksen uudet sivut
« Vastaus #19 : 13.04.2011 - klo:19:01 »
Operalla tuntus äkkiseltään pelaavan, mutta kun pääsee arpaan asti ja pitäs aueta popup ikkuna, se jää tyhjäksi. Näytti ottavan salasanan muistiin, mutta kun kokeilin sitä kirjauten uudelleen, opera kaatu.

Hemmetin sekavat noi sivut miun mielestä on aina ollu. Liikaa vilkkuvia ja vaihtuvia kuvia yms. silmäkarkkia. Lottoakin kun teen harvakseltaan, niin aina pitää miettiä että mites se taas tehtiinkään. Pari viikkoa sitten viimeks tein loton ja se ei onnistunu operalla. Jumettu ennen sitä ja foxilla tein sen sitten loppuen lopuksi.

Sivujen lyhyt arvosana: Terveisiä perseestä!
Rosmo

"windows ajeluttaa sinua ympäriinsä; Linux antaa sinulle avaimet ja laittaa sinut kuskin istuimelle. On oma ongelmasi, jos et osaa ajaa."