Kirjoittaja Aihe: KDE+ Meego konferenssi Suomessa  (Luettu 2982 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa askoin

  • Käännösryhmä
  • *
  • Viestejä: 291
  • Sukupuoli: Mies
tässä ei ole mitään anekdoottia

guest158

  • Vieras
Vs: KDE+ Meego konferenssi Suomessa
« Vastaus #1 : 05.07.2010 - klo:23:20 »
voi lieru! ;) toivottavasti joku kertoo tilaisuudesta ja sen annista erityisesti myös suomeksi, kun täällä palaveeraavattenkin...
Ainakin minä olen olen havainnut ja ymmärtänyt, ett kaltaisiani kielivammaisia on muitakin, jotka ois aiheesta kuitenkin kovastikin kiinnostuneita.
Saatais täällä Sussusivustollakin kerrankin jotain yleistä infoa ja keskustelua... niinkuin usein tuolla toisaalla

Poissa LassiLeevi

  • Jäsen
  • Viestejä: 218
  • Sukupuoli: Mies
Vs: KDE+ Meego konferenssi Suomessa
« Vastaus #2 : 06.07.2010 - klo:00:24 »
Osoitteessa http://akademy.kde.org/program/conference tulee jossain vaiheessa näkyviin (varmaankin) kaikki kaksipäiväisen konferenssin esitykset. Osassa videoita utlee olemaan kyllä huono ääni, tai ainakin paikanpäällä äänentoiston kanssa oli ongelmia häiriöäänten muodossa...

Kyseessähän on siis KDE-yhteisön vuosittainen päätapahtuma, joka tänä vuonna oli Tampereella. Eli niinkään MeeGo ei tuohon tapahtumaan kuulu, lähinnä tuota sivuttiin muissa puheissa, mutta Firman N toimesta tuota sitten vaan henkutettiin, kun KDE:n kanssa yhtymäpisteitä on lähinnä Qt:n muodossa, mutta joitakin KDE-komponentteja lie hyödynnetään sitten MeeGossa melko suoraankin jossain vaiheessa.

Edit: Ja varsinaisestihan Akademy on vielä alkupuoliskollaan, tuo konferenssiosuus vaan avasi viikon kestävän kokoontumisen. Eli tapahtumaan sisältyy myös hacking-sessioita, retkiä jne.
"A cop is a Zoo in a man,
   with a gun."
  -Hammer, Sledge