Kirjoittaja Aihe: Initializing Printter Configuration - ja YAST juuttuu!  (Luettu 2339 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

guest53

  • Vieras
Asensin mielestäni ihan oikein Suse 10.2:lle Samsung ML2010 laaserin. Yhtään sivua tekstiä se ei kuitenkaan ole suostunut tulostamaan. Jotain kyllä vilahtaa "Jobs for all printters" ikkunassa, mutta paperia ei tule. Luontevaa on ajatella, että tulosteet menevät tiedostoon, mutta ao. valinnat olen tarkistanut ja kirjoittimelle pitäisi mennä.

Tällaista sähläystä muutkin Linuxit ovat harrastaneet kirjoittimieni kanssa. Yleensä olen ne lopulta selättänyt deletoinneilla ja uusasennuksilla ja ne ovat antaneet paperin tulla. Suse 10.2:ssa käynnistin tietenkin Yastin ja sieltä "Printer Configuration Toolin" ja sehän alkoi "Initializing Printter Configuration" ja aukeni pitkä ja kapea ikkuna kuin lämpömittari sinisellä spriillä/elohopealla ja lämpötila alkoi nousta ja "The list of installed drivers has changed. Building database of drivers." 4% Suse pääsi, sitten juuttui. "Checking Database of Printters"  40% saakka.

Olisiko vinkkiä miten saisin Samsung-laaserin ohjaimen poistetuksi ja uudelleen asennetuksi tai muuten pääsisin asiassa eteenpäin. Minulla on samassa koneessa Ubuntu 6.10 ja siellä Samsung-laaseri toimii erinomaisesti, mutta olisi kiva onnistua sen asentamisessa myös Susessa.

juippis

  • Vieras
Vs: Initializing Printter Configuration - ja YAST juuttuu!
« Vastaus #1 : 04.02.2007 - klo:15:33 »
Tunnettu bugi, liekö tähän edes korjausta. En muista, katso päivitykset.