[OffTopic]
PS. Jesh, openSUSEn suomennoksetkin ovat tuoreemmat (ja täydellisemmät) kuin Kubuntussa, ei tarvitse itse tuhrustaa niin kovasti!
Öh, miksi et rupeaisi kääntämään meidän avuksi seuraavaa OpenSUSEa?
Minä ainakin arvostan ammattitaitoasi, ja olisit varmasti suureksi avuksi kääntäjänä/oikolukijana.
Mä olen väsäillyt oikolukua varten järjestelmää, joka on edelleen valitettavan vaiheessa, mutta annan privateviestinä linkin siihen.
Siis mun piti tehdä eiliseksi tulostushommeli siihen, mutta en ole vielä osannut sitä tehdä, mutta se siis on tekeillä.
Ton tulostushommelin katson toistaiseksi tähdellisemmäksi, kuin oman vaatimattoman oikolukutaitojeni käyttämisen.
Lisäksi katson oikeudekseni kutsua sinut mukaan mahdollisuuksiesi mukaisesti viikottaiseen irc-meetingiin tiistaisin klo 21.00-22.00, jossa tutkaillaan käännösten etenemistä ja wiki/keskustelualueen kehittämistä.
Tässä nyt oli sellainen peruspläjäys OpenSUSE-yhteisön toiminnasta.
Toivottavasti kelpaa muillekin, että minä mainostan näitä, vaikka jmp:lla, owdy:lla tai fsu:lla olisi ehkä enemmän auktoriteettia, kun pyörin kuitenkin enemmän Ubuntun puolella. Tosin mielenkiinnolla pyrin seuraamaan tämänkin tapahtumia.
Edit - Siis SuperOscarilla kyseessä on ammattitaito, meillä muilla tämä on harrastustasolla. Ainakin, mikäli on sama henkilö kuin Ubuntu-foorumilla.
[/OffTopic]