Kirjoittaja Aihe: KDE:n järjestelmanvalvonta bugittaa  (Luettu 3121 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa arijoutsi

  • Käännösryhmä
  • *
  • Viestejä: 2062
  • Sukupuoli: Mies
KDE:n järjestelmanvalvonta bugittaa
« : 09.07.2009 - klo:19:48 »
Kaikki prosessit vaan vilkkuu, eli mitään ei saa selvää. Milläs tuon korjaa. Top komentoa yleensä käytän, mutta saisi tuokin toimia.

Edit. Kyseessä tuo sigun 3.5.
HP Elite book, openSUSE Leap 15.2
Mac mini Catalina.
Puhelin, iPhone SE.

guest624

  • Vieras
Vs: KDE:n järjestelmanvalvonta bugittaa
« Vastaus #1 : 10.07.2009 - klo:08:39 »
Kaikki prosessit vaan vilkkuu, eli mitään ei saa selvää. Milläs tuon korjaa. Top komentoa yleensä käytän, mutta saisi tuokin toimia.

Edit. Kyseessä tuo sigun 3.5.

Järjestelmänvalvonta taitaa olla kuitenkin 4.x -paketti, mikäli oikein muistan. Mulla oli kanssa tuota silloin kun vielä käytin 3.5.
oiskohan se ollut ksysguard -paketti kun piti olla vanhin repoista löytyvä, että toimi kunnolla 3.5:ssä. Tai ei ainakaan 4.2.x

Poissa arijoutsi

  • Käännösryhmä
  • *
  • Viestejä: 2062
  • Sukupuoli: Mies
Vs: KDE:n järjestelmanvalvonta bugittaa
« Vastaus #2 : 10.07.2009 - klo:10:08 »

Järjestelmänvalvonta taitaa olla kuitenkin 4.x -paketti, mikäli oikein muistan. Mulla oli kanssa tuota silloin kun vielä käytin 3.5.
oiskohan se ollut ksysguard -paketti kun piti olla vanhin repoista löytyvä, että toimi kunnolla 3.5:ssä. Tai ei ainakaan 4.2.x

4 versioo näyttää olevan, sekin kun on asennettuna. Vanhin repoista löytyvä on 4.1.3 ja se taas poistas tai vaihtas 158 muuta pakettia :). Antaa tuon nyt sitten olla ja käytän edelleen toppia. Tuolla 4.2 puolella toi sitten toimii.
HP Elite book, openSUSE Leap 15.2
Mac mini Catalina.
Puhelin, iPhone SE.

guest624

  • Vieras
Vs: KDE:n järjestelmanvalvonta bugittaa
« Vastaus #3 : 10.07.2009 - klo:11:24 »

Järjestelmänvalvonta taitaa olla kuitenkin 4.x -paketti, mikäli oikein muistan. Mulla oli kanssa tuota silloin kun vielä käytin 3.5.
oiskohan se ollut ksysguard -paketti kun piti olla vanhin repoista löytyvä, että toimi kunnolla 3.5:ssä. Tai ei ainakaan 4.2.x

4 versioo näyttää olevan, sekin kun on asennettuna.

Se olisi 4.x joka tapauksessa, Susen repoissa ei ole enää 3.x versiota sysguardista