Kirjoittaja Aihe: Usb muistitikku käyttöoikeudet  (Luettu 3309 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

guest717

  • Vieras
Usb muistitikku käyttöoikeudet
« : 30.10.2008 - klo:20:09 »
Ongelma muistitikun käyttöoikeuksiin tuli sen jälkeen kun käytin ulkoista kovalevyä ntfs määritystyökalun avulla. Aikaisemmin ongelmaa ei ollut. Ulkoisen kovalevyn turvallinen irroitus ei onnistunut susessa, joten kävin irrotamassa sen xp:ssä. Media liitäntäpisteeseen jäi tuon ulkoisen kovon nimi, vaikka kovoa ei ole kytketty.

Mitenköhän tuolle muistitikulle saisi käyttöoikeudet että sen voisi liittää tiedostojärjestelmään?

Eikö kellään ole antaa helppiä? Ei muuten onnistu usb-kovonkaan liittäminen, herjaa ei oikeutta.

Poissa harmie

  • Valvoja
  • *
  • Viestejä: 2768
  • Sukupuoli: Mies
Vs: Usb muistitikku käyttöoikeudet
« Vastaus #1 : 18.11.2008 - klo:12:06 »
Hieman viiveellä, mutta jos ongelma on vielä ajankohtainen niin mitä sanoo komento dmesg silloin kun liität levyn suseen?

Oletko kokeillut liittää sitä roottina itse?

guest717

  • Vieras
Vs: Usb muistitikku käyttöoikeudet
« Vastaus #2 : 06.12.2008 - klo:22:22 »
Hieman viiveellä, mutta jos ongelma on vielä ajankohtainen niin mitä sanoo komento dmesg silloin kun liität levyn suseen?

Oletko kokeillut liittää sitä roottina itse?

Olen kokeillut myös roottina liittää tikkua sama ei oikeutta herja tulee silloinkin.Usb-levy löytyy kun laittaa siihen virran päälle ja käynnistää susen uudestaa. Alla dmesg tulostus liitteenä.


Poissa harmie

  • Valvoja
  • *
  • Viestejä: 2768
  • Sukupuoli: Mies
Vs: Usb muistitikku käyttöoikeudet
« Vastaus #3 : 07.12.2008 - klo:12:06 »
Kyllä se ton mukaan oikein tunnistaa sen tikun. Onko toi dmesg otettu sen bootin jälkeen kun se toimii vai sellasesta vikatilanteesta?

guest717

  • Vieras
Vs: Usb muistitikku käyttöoikeudet
« Vastaus #4 : 13.12.2008 - klo:20:03 »
Kyllä se ton mukaan oikein tunnistaa sen tikun. Onko toi dmesg otettu sen bootin jälkeen kun se toimii vai sellasesta vikatilanteesta?


Vikatilanteessa otettu.