Kirjoittaja Aihe: Kilpailuvastaukset (Vastausaika päättynyt)  (Luettu 23919 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Papilon

  • Vieras
Vs: Kilpailuvastaukset
« Vastaus #40 : 12.12.2008 - klo:17:34 »
Olis kiva edes kerran voittaa jotakin.   (Ohjainkortti PCI-E )
« Viimeksi muokattu: 12.12.2008 - klo:20:21 kirjoittanut Papilon »

first_linux

  • Vieras
Vs: Kilpailuvastaukset
« Vastaus #41 : 13.12.2008 - klo:10:52 »
Niin...
tälläiset kysymykset ovat aina hieman hankalia vastata: "Miksi minun eikä jonkun muun pitäisi voittaa?". Luulen että kaikki ovat yhtälailla ansainneet voittaa kuin minäkin.

Omana perusteluna sanoisin, että entinen PCI-e korttini on irtisanomassa palveluaan kolmen hyvin toimineen vuoden jälkeen. Ja niinpä tämä sopisi ajankohdaltaan mitä parhaiten. Ja Joulukin on ihan ovalla.

aleksi90

  • Vieras
Vs: Kilpailuvastaukset
« Vastaus #42 : 13.12.2008 - klo:11:53 »
No niinhän siinä kävi että pari viikkoa sitten vanha nVidia korttini hajosi :'(,
ja yritin yhtä korttia joka ei käynytkään. Kyllä helpottaisi kulkua kummasti jos
saisi tuohon PCI-e väylään pyörimään uuden, ehjän kortin. Oman lisänsä näytönohjaimen suureen odotukseen tekevät myös pari uutta peliä, joiden kokeilu
on nyt lykkääntynyt :-\.

jkaart

  • Vieras
Vs: Kilpailuvastaukset
« Vastaus #43 : 13.12.2008 - klo:15:45 »
Wanhan Radeon 9600pro:n tilalle tuohon Media käytösssä olevaan koneeseen olisi kiva saada uusi näytönohjain.
mm. BD-asemasta isolle 50-tuumaselle TV:lle ois kiva saaha vietyä HD-laatunen kuva.
Pukki toi viime vuonna ton töllön ja tänä vuonna tuo BD-aseman joten enää puuttuis kuvan tuoja tälle tv:lle! :)

fsu

  • Vieras
Vs: Kilpailuvastaukset
« Vastaus #44 : 14.12.2008 - klo:15:33 »
PCI-E, koska nykyinen kortti on agp ja toiminut ok. Olis sitten syy päivittää muutkin osat samalla uudempaan..

Rajatila

  • Vieras
Vs: Kilpailuvastaukset
« Vastaus #45 : 14.12.2008 - klo:15:56 »
Olis kiva saada uus näyttis pyörittään mediaa.  ;D
on laitteistolla jo kohtalaisesti ikää.
PCI-E

macko57

  • Vieras
Vs: Kilpailuvastaukset
« Vastaus #46 : 14.12.2008 - klo:16:44 »
Opiskelialla ei oikein ole rahaa uuteen näytönohjaimeen. Ja tuo vanha Nvidia 7600GTS ei oikein jaksa enää pyörittää uusia pelejä. Ja on muutenkin Pullonkaulana. Haluan PCI-e väyläsen.

guest918

  • Vieras
Vs: Kilpailuvastaukset
« Vastaus #47 : 14.12.2008 - klo:22:28 »
Asentelen talouden käyttöön puhtipoliittisesti järjellisen Linux -HTPC:n, jos kortti minulle kohdentuu. PCI-E.
Nykyiset opettelukäyttöön asennetut kaksi Linux -masiinaa toimivat näytönohjaimilla ajalta miekka ja kypärä, itse olen
maailmaan putkahtanut huomattavasti ennen mainittua ajanjaksoa.

jamix

  • Vieras
Vs: Kilpailuvastaukset
« Vastaus #48 : 14.12.2008 - klo:22:37 »
Saisi koneeseen avoimen ajurin näytönohjaimen (pääsisi suljetusta Nvidiasta eroon). Käyttäisin mieluummin avoimia ajureita kuin suljettuja. Ja voisi testailla korttia miten se taipuu multimedia ja openSUSE-käytössä.
Vanhalle Nvidia-ohjaimelleni löytyisi parempi koti 4v pojan tulevasta (openSUSE)koneesta. Se on ollut tuossa pari kuukautta odottelemassa  komponentteja, mm. näytönohjain puuttuu  ;D
PCI-E