Kirjoittaja Aihe: Uutta kokoonpanoa kasaamassa - vinkkejä  (Luettu 10488 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa jmp

  • openSUSE Member
  • *
  • Viestejä: 4553
  • Sukupuoli: Mies
    • openSUSEa suomeksi
Vs: Uutta kokoonpanoa kasaamassa - vinkkejä
« Vastaus #20 : 26.10.2008 - klo:12:59 »
Niin, mutta muille lukijoille että jos haluaa otta varman päälle niin kannattaa osta emo jossa on tuo 140w tuki niin ei tule mitään ihmeellisiä/harmillisia ongelmia.

Juuri tätä ajoin takaa.
Esim. noista amd phenom 9750 prossuista osa on 95W ja osa 125W mikä tekee hommasta todella hauskaa.

Lainaus
Tosin itselläni on tämä kokoonpano toiminut nyt ilman mitään ongelmia :)

 ;D
Ja muistakaa pitää hauskaa ;)

openSUSE Tumbleweed (x86_64)

Poissa Owdy

  • Huoltomies
  • Jäsen
  • Viestejä: 3260
Vs: Uutta kokoonpanoa kasaamassa - vinkkejä
« Vastaus #21 : 26.10.2008 - klo:16:12 »
Pelikonetta en o kasaamaassa, mutta sellasen koneen haluan että sillä pärjää taas muutaman vuoden. Tehoja mulla taitaa kulua eniten KDE4:n pyörittämiseen, kuvankäsittelyyn jne. ;D

guest158

  • Vieras
Vs: Uutta kokoonpanoa kasaamassa - vinkkejä
« Vastaus #22 : 27.10.2008 - klo:14:15 »
siinä tapauksessa emo: Asus M2N-VM HDMI ja siihen 45W AMD Athlon 4850E (2500 MHz)
Tää ei kyll oo halvin emo, kun tää maksaa Verkkokaupassa ~62 €, mutt hiljainen tää on,
niinkuin se Antecin koppani ja siinä olevat 1 TB:n Samsung SilentSeek ja powerina Antec EA 430-EC Earth Watts 430W. Siinäkin Silent-tuuletin, jne...

Ja hinnaksi tuli 'huima' 660 € alveineen... siis koottuna. kahden (Gigan muistilla)
Osina sen ois saanu ~360 € ilman alvia, mutt laiska kun oon...

ps. Muuten nuo AMD:n 45 wattiset eivät todellakaan oo mitään vanhoja halpiksia, vaan heidän kaikkein uusimpiaan... vaikka joku täällä taisi toisin antaa ymmärtää

Poissa jmp

  • openSUSE Member
  • *
  • Viestejä: 4553
  • Sukupuoli: Mies
    • openSUSEa suomeksi
Vs: Uutta kokoonpanoa kasaamassa - vinkkejä
« Vastaus #23 : 27.10.2008 - klo:15:28 »
ps. Muuten nuo AMD:n 45 wattiset eivät todellakaan oo mitään vanhoja halpiksia, vaan heidän kaikkein uusimpiaan... vaikka joku täällä taisi toisin antaa ymmärtää

jep, itse valitsisin 45W prossun johonkin htpc-koneeseen, juuri tuon takia että ne käyvät viileinä (ei meteliä tuulettimista).
Ja muistakaa pitää hauskaa ;)

openSUSE Tumbleweed (x86_64)