Kirjoittaja Aihe: salasana (ratkaistu toistaiseksi)  (Luettu 6416 kertaa)

0 jäsentä ja 2 Vierasta katselee tätä aihetta.

guest1759

• Vieras
salasana (ratkaistu toistaiseksi)
« : 28.10.2017 - klo:12:17 »
hei! Osaisiko joku kertoa miksi open suse arpoo milloin se hyväksyy minun salasanan ja milloin ei, ei muuten mutta se vähän hankaloittaa koneen käyttämistä. Innoissani eilen palasin takaisin susen pariin kymmenen vuoden tauon jälkeen mutta nyt kyllä olen vähemmän innoissani tästä johtuen :-\   ....Onko tämä vika vai ominaisuus?

Poissa peran

• Käännösryhmä
  • *
Vs: salasana
« Vastaus #1 : 28.10.2017 - klo:12:50 »
Saattaisikohan se hyväksyminen johtua näppäimistöasettelusta. Eli näppäimistöasettelusi on joskus USA ja joskus Suomi, jolloin (erikoismerkit) ovat eri kohdissa.

Toinen syy voisi olla, että näppämistösi ei ota kunnolla kaikkia painalluksia. Itselläni on sellainen näppäimistö.

guest1759

• Vieras
Vs: salasana
« Vastaus #2 : 29.10.2017 - klo:06:43 »
kiitos vastauksesta, olen kyllä huomannut että näppäimistön asetus on jostain syystä vaihtunut takaisin suomesta jenkkiasetukseen. Ongelma esiintyy yleensä siinä vaiheessa kun näytönsäästäjä menee päälle ja näyttö on lukittu, pääsen eteenpäin vaihtamalla käyttäjää ja kirjaudun uudelleen omalla käyttäjällä jolloin sama salasana kelpaa hyvin. Olisko vinkkejä kuinka saan näppäimistön pysymään suomenkielisenä?

Poissa harmie

• Valvoja
  • *
  • Sukupuoli: Mies
Vs: salasana (ratkaistu toistaiseksi)
« Vastaus #3 : 29.10.2017 - klo:16:49 »
Mikä suse versio ja mikä työpöytäympäristö?