Palvelimessa uusi emo ja prossu ja muuten systeemit entisenlaiset. Oon käyttäny GKrellM ohjelmaa noitten lämpötilojen, kovojen nopeuksien, prossutehon ja muistin kulutuksen seurantaan. No nyt väittää että oletettavasti prossun lämpötila on -7 jota miun on vaikee uskoa
Eihän tässä ympäristössä mikään pakkasella vielä ole, mutta tuli mieleen semmonen että saisko jostain selville mikä sensori on mikäkin. GKrellM ei anna kun kaks lämpötila sensoria, mutta biossissa niitä oli useampi.
Oon koittanu jo edellisen emon aikana puukottaa ton ohjelman asetustietoja kun olis niinpaljon selvempää kun ruudulla olis sda2 sijasta /juuri ja muut kovot samalla tavalla. Joitakin kohtia olen onnistunu muuttamaan, esim. lukee suomeks
16Gt muistista käytössä 2197Mt 14%Kovojen kohdalla sain myös nimet näkyviin, mutta dataa ei sen jälkeen enää tullu. Tiedän kyllä tiedostot mihin muutokset pitäs tehdä, mutta mihin kohtaan on arvotus. Paan asetustiedoston tähän myöhemmin ja jos siitä saadaan hyvä, on se vapaasti tässä säikeessä kopsattavissa. No on se huononakin
Mut josko tohon sensori hommaan sais selkoa näin alkuun. Kden työpöytä sovelmista löytyvässä lämpö ohjelmassa on ihan sama ongelma. Tai no, se ei näytä miinus asteita vaan siinä lukee off. Plussat näkyy kyllä, mutta ei sen uskottavammin ja samat lukemat suurinpiirtein ko tossa GKrellM ohjelmassa. Kymmenykset puuttuu, kun näyttää vaan täyslukuja. Äskön vilahti lämpötila +5 joka ei kauheen uskottava ole. Samalla jäähyllä edellinen prossu oli siinä 35-45 asteen välillä, joten niillä nurkilla pyörivät lukemat ottasin tosissani. Biossissa näytti prossun lämmöks 33 astetta, joten anturit luulis olevan kunnossa.