Vaikka tuossa linkittämässäsi ajurissa näyttäisi tekstin mukaan olevan tuki tuolle 9400M G:lle,
tämä nVidian ajurihaku sanoo, että ainoa ajuri, joka tukee tuota on 190.18 beta.
Itselläni on sama tilanne. Koska kortti ei ole virallisesti tuettujen joukossa, YAST ei automaattisesti asenna ajuria. Minä olen asennellut ajurin käsin. Vanhemmat "ei-beta" -ajuti ovat toimineet kohtuullisesti, mutta KDE:n 3D-efektien päällekytkentä on tehnyt järjestelmästä jokseenkin epävakaan. Olen tyytynyt käyttämään konetta ilman kompostointia. En tiedä, ilmenisikö sinulla vastaavia ongelmia, voihan olla, että ajuri toimisi täydellisesti, vain kokeileminen kertoo.
minulla on nyt asennettuna tuo 190.18 beta, ja se toimii oikein hyvin. Paremmin kuin aikaisemmat vakaat julkaisut, mutta ei tämäkään ole täysin vakaa 3D-efektien kanssa.
Suosittelen asentamaan joko tuon betan tai sitten uusimman vakaan ajurin. nVidian sivuja paremmin nykyiset julkaistut ajurit läytyy
täältä. Myös pre-releaset ovat olleet käyttökelpoisia.
EDIT:
Näköjään uusi beta (190.25) on julkaistu eilen, jota tuo hakukone ei löydä. Linkittämältäni foorumilta se löytyy.