No tää on enempi ns teoreettinen, hypoteettinen tai peräti 'akateeminen' kymysys
Mutt, jos joku nyt haluais päivittää OpenSuse 11:ssa uuteen julkaistuun KDE 4.1.3:een, niin mistähän hän löytäis Sussulle sovitetun version? - siis ns vakaan ja officialin? jottei jonkun mennessä vikaan sanottais, ett 'sehän on kehitysversio tuo factorystä löytyvä' ja sieltä löytyvät on kaikki ns omalla riskillä asennettavia.
Onko muita vaihtoehtoja, kuin odottaa 11.1: lopullista valmistumista, jonka mukana tullee joko 4.1.2 tai 4.1.3 -versio?
Ja onko sen mukana tuleva jotenkin vakaampi kuin nyt factorista saatavilla oleva versio?
Ja mikähän näistä factoryn versioista, eilinen, edellispäiväinen, tän päiväinen vai huominen oilis sitä KDE:n 4.1.3-versiota vastaava Sussun versio?
Tarkennuksena, ett mä oon kyll päivittäny nuo kaikki ja aina pikkusen tuntuu paranevan.
Kälin renderöinti esim Openofficen sulkemisen jälkeen tapahtuu 'silmänräpäyksessä' vaikka plasmoidit OO:ta käytettäessä sekottaakin käliä edelleen. Joten kiusa on selkeesti pienempi kuin ennen. Ja siksi tässä kotikoneessa yleensä käynnistänkin tän 4.1.x-kälillä. Mulla kun mitään tahmaamista ei esiinny, niinkuin jollain toisella kirjoittelijalla ilmeisesti.
Tää siis nVidian GeForce 7600 näytönohjaimella ja sen poropietariajurilla, 173.xxx