Jännä (?) juttu miten erilaisia ongelmia sitä ihmisille tuleekaan. Mä asensin vasta nyt tän 11.4:n ja tietty KDE:llä eikä mitään ongelmia oo tullut näkyviin muutaman ekan tunnin aikana.
Asennus puhtaalle levylle ja kaikki viralliset päivitykset sisään ynnä joitain yhteisön päivityksiä myös, mukaanluettuna nVidian ajuripäivitys. Skypekin asentui ilman herjoja niinkuin aina ennenkin, paitsi 11.3:ssa ei. No toki sen siihenkin ois saanu, kun sen yhden tiedoston ois käyny hakemassa.
Vaikuttaa (vielä) erinomaiselta 'teokselta'.
Mutt KDE:n päivityksiä en ole tehnyt viimekertaisen 11.3-sussun aikaisten ongelmien takia. Siksi koko 11.3-sussu jäi vain kokeiluksi mun osaltani. Miten on KDE 4.6.2-päivityksen kanssa? vai mikä sen viimeisin bugi-fix-versio lieneekään?
Vai onko edelleen vain arvauksen (kokeile ja erehdy) varassa, milloin on toimivaksi fixattu paketti jaossa? ...kun mä ainakin periaatteessa uskon, ett vakaammaksi ja virheettömämmäksi ne pyrkii pakettia fixaamaan. - Ihan niinkuin noi muutkin liki sata päivitystä asennuksen jälkeen...