Mulla on MegaSky 580 tikku toiminut hyvin pari viikkoa - korjaus: kuukauden. Tosin YLEn tekstitykset eivät näy eikä tallennu. Asennusvaiheessa tuli samanlainen virheilmoitus kuin presidentillä
, mutta gcc-kääntäjän ja kernel sourcen asentamisen jälkeen alkoi toimia (kaverini vahvisti tekstarilla). Lisäksi ongelmana oli se, että openSUSE ei ymmärtänytkään meikäläisen näyttöä oikein, minulla kun on kaksi konetta vierekkäin ja KVM-adapteri välissä. Virheilmoituksia ovat kohdanneet myös Ubuntu-puolella:
http://forum.ubuntu-fi.org/index.php?topic=3038.20Asennukseen kului pari-kolme eiku viis-kuus tuntia, mutta sen jälkeen ei ole tarvinnut paljoa koskea. Winblows-puolella kun tikun ajuri piti asentaa vähintään parin päivän välein. Presto! piti asennella kerran viikossa, muuten ohjelmaa käynnistäessä XP päätti käynnistää koneen uudelleen... Joku on Ubuntu-foorumilla vertaillut tikun vaatimaa prosessoritehoa W vastaan L, ja ero oli huomattava! Itselläkin edellisessä elämässä tikku (tai ohjelma) imaisi joskus 100% prosessoritehosta, ja koneen juntturaan samalla. Nyt ei ole ollut mitään ongelmia, vaikka kone on itse asiassa pienempitehoinen...
Vielä kun jostain löytyisi ohjeet Anyseen boksin ajureille, niin saataisiin kaverinkin tv näkymään